stratosen_er mamma_ Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 er nå snart 13fullgåtte uker, men føler meg frisk og rask. har liksom ikke helt den graviditetsfølelsen som jeg hadde tidligere når kvalmen herja. har ikke begynt å kjenne noe liv enda, og det er jo tidlig også. blir litt stressa av å føle meg så frisk og pigg..eneste probleme nå er litt brunaktig utflod men det er normalt sier alle jeg har snakka med..men mangler liksom litt den gode graviditetsfølelsen. er jeg aleine om dette eller er det flere som meg...???
2 gutter og 1 jente Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 den kommer. du er inne i en liten mellomperiode, men tro meg, det kommer! jeg er naa 24+3 og foeler meg supergravid, og det har jeg gjort en god stund. Magen begynte aa sprette ut rundt uke 18 hos meg og da begynte jeg ogsaa aa kjenne lillemann sine smaa sprell. naa er disse sparkene godt synlig utenpaa magen. Du har mye aa glede deg til.
tinemor83 Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Kjære Malin! Jeg kjente og følte på akkurat det sammen da jeg var i den fasen. Det er veldig rart med det fra å føle seg gravid til å være nesten "symptomfri". Men bare gled deg til den dagen da du kjenner noen sommerfuglvinger på innsiden av magen eller til du ser den lille som fekter med armene og sparker med beina på UL. Da tenker jeg at følelsen kommer tilbake. Det gjorde det i alle fall med meg. Jeg er nå 27+3 og føler virkelig at jeg er gravid. Her er det liv i leiren! Så gled deg, for følelsen kommer så snart som bare det. Lykke lykke til med tiden som kommer.. Stor klem fra
stratosen_er mamma_ Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2007 tusen takk til dere som svarer meg:) er ok å høre at andre har hatt det som meg...vet at jeg er inne i en litt "kjedelig" periode, og jeg er veldig utålmodig så er vel derfor jeg tenker mye på det også så jeg gleder meg til jeg skal til jordmor 1.feb og hun skal lytte på meg og til jeg skal på UL 16.feb...jeg gleder meg kjempemasse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå