Gå til innhold

Hvor skal hun sove da???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagsoving.

Har nettopp flyttet i ny tomannsbolig i et byggefelt. Utenfor døren er det en vei (ikke hovedvei, men vei til byggefeltet) og de arbeider på boligen ved siden av og står gjerne og prater og røyker litt utenfor døren som ligger nært vår dør. Jeg kan ikke se vognen der og tenker på alt som kan skje (kidnapping etc.) Hadde dere latt henne ligge der?

Framfor huset er det ikke tak og det blåser og sludder/regner her på denne årstiden. Jeg har myggnetting, regntrekk og hun ligger godt ned i voksiposen. Her har jeg god kontroll på vognen, hun ligger utenfor vinduet som jeg sitter ved. Hadde dere latt henne ligge der?

Hun har alltid sovet ute. Jeg har prøvd å legge henne i sprinkelsengen, men selv om hun er stuptrøtt så vil hun ikke roe seg der på dagen.

Hun har sovnet i vognen i gangen, men der er det jo ikke frisk luft.

Hvor skal jeg legge henne???????????

Er det hysterisk å ikke legge henne under tak ved ytterdøren? Når jeg ikke kan se henne og det er en bilvei like ved.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville lagt henne framfor huset. Hvorfor bruker du myggnetting? Det stenger mer luft enn man tror. Når du bruker regntrekk på vogna burde du kutte ut myggnettingen. Jeg har en sønn på 15 mnd. som sover ute hver dag i vogna.

Skrevet

Nei, det er ikke hysterisk. Og dessuten, hvordan skulle det bli om du skulle la henne sove ved ytterdøren? Ville jo blitt forferdelig slitsomt for deg om du da skulle bekymre deg for det hver eneste dag.

Ville også lagt henne framfor huset. Vi har heller ikke tak der vogna står ute, men med regntrekk så er det tørt og fint inne i vogna.

Skrevet

Bruker myggnetting fordi katter ikke skal klatre oppi vognen (det er stramt). Og for at det stenger litt for regn og snø. Tror dere det blir for dårlig luft av det?

Hilsen hovedinnlegger.

Skrevet

Jeg ville også lagt henne framfor huset. Da hadde jeg slappet bedre av selv også. Fortsett med myggnettingen, så slipper du å bekymre deg for at katter skal hoppe oppi også. Tror hun får mer enn nok frisk luft for det.

Skrevet

Et forslag kan jo være å legge henne på soverommet godt kledd med vinduet på glepp?

Skrevet

Legg henne foran huset du :)

Jeg har også på myggnetting under regntrekket fordi naboen har mange katter

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg har lagt henne nå hver dag foran huset. Hun ligger godt ned i vognen og selv om det har regnet fælt så har hun vært tørr og fin.

Myggnettingen bare MÅ jeg ha på for her også er litt katter. Hadde fått angst hvis ikke. Det blåser jo endel her, men jeg ser bare fordelen med det nå. Blåser litt ekstra inn gjennom myggnettingen slik at snuppa får frisk luft. Hun har jo lue på seg også.

Takk for hjelpen.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...