Gå til innhold

Vognpose til marsbabyer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får barn i februar, men har kjøpt voksipose da jeg ble anbefalt denne. I tillegg er det den eneste posen du kan ha en såkalt liggeplate inni sånn at du får bærestropper. Sånn sett så kan du bruke den til å bære barnet i, praktisk med tanke på de som kanskje bor i bygård uten heis etc. Det ble også sagt at voksipose fint kunne brukes til uti Mai måned, men selvfølgelig må man jo se ann temperaturen etc.

Lykke til med valget :)

Jeg har bare kjøpt posen som tilhører vogna mi (emmaljunga, kosta 635 kr) Jeg gadd virkelig ikke bruke så mye penger på voksipose når jeg antagelig ikke får brukt den så lenge..

Muligens vi kjøper den til neste vinter.. men syns det var mye penger å bruke nå som det er så mye annet babyen trenger..=)

Vi har hørt vanvittig mye forskjellig når det gjelder vognpose i mars. Men det vi har bestemt oss for er å bruke en lammeskinnsfelle til å legge i vognen, (altså ikke en pose) og bruke dyner/ulltepper eller eventuellt en vårpose vi har itillegg.. De fleste sier at vi ikke kommer til å trenge en voksi eller lammeskinnspose i mars.. Men skulle det mot formodning bli helt unormalt kaldt, så får vi heller haste ut å kjøpe en varmere pose da =) Lykke til med valget!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...