Gjest Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 jeg hadde utskrapning for 2 dager siden, og sluttet å blø i går. Kan jeg ringe inn neste mens, eller må jeg vente til neste etter der?! Utålmodig..
lillelilly Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Jeg har også hatt utskrapning og fikk lov til å ringe inn første mens. Skulle hatt det fredagen før nyttårsaften så jeg er snart 2 uker på overtid....Ble satt opp til innsetting i uke 3, men det går jo ikke...... Tror det er vanlig at man kan være litt forsinket etter utskrapning. Er ikke noe i veien for at man kan starte opp ved første mens, men det er litt forskjellig fra sykehus til sykehus tror jeg..... Dessuten tror jeg at de vurderer litt om du er klar for det eller ikke....fysisk og ikke minst psykisk. Det var stor trøst for meg at jeg slapp å vente lenger.....håper du også får komme i gang fort. Skjønner at du er utålmodig, det er jeg også!! Håper du holder motet oppe og lykkes neste gang
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Hei Linda, du og jeg har visst trukket det korteste strået ser jeg. Forferdelig trist når vi jobber så hardt for det. Jeg fikk beskjed om å ringe inn første mens etter sa. Håper ikke det går vinter og vår før mensen kommer igjen. Jeg er nemlig veldig klar for å begynne på an igjen. Regner med det gjelder deg også. Neste gang er det vår tur Linda! Krysser alt jeg har for det!! Stor klem
Sunniva78 har to små Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Jeg har fått begynne på første mens hver gang, også etter MA. Ved et fryseforsøk fikk jeg faktisk begynne på første blødning! Jeg testet først positivt, så negativt, og hadde da en kjemisk graviditet. Jeg gikk derfor bare og ventet på blødning, og fikk begynne på Progynova med det samme. Stusset jo litt da flere må vente flere sykluser, men slimhinnen var kjempefin den! Det har mye å si at en slipper å gå på vent, for meg er det helt forferdelig.... Så hold ut, om ikke lenge er du klar igjen:-)
Snooopi Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Jeg skal og ringe inn første mens etter utskrapningen. Det kan gå alt fra 4-6 uker sier legene, før mensen kommer. Jeg hadde dessverre en ma med utskrapning i sommer og, da gikk det 7 uker før mensen kom igjen... *sukk* Lykke til jenter! neste gang skal vi klare det!!!!! klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå