Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Er selv sykemeldt 20% så jeg har fri en dag i uka, men kjenner at ikke det er nok. så blir økning på en dag til eller to. er sykem for bekkenløsning. flere som er sykem?
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Jess, jeg er sykemeldt nå pga bekkensmerter. Og jeg hadde aldri trodd jeg skulle si dette: Jeg KJEDER meg her hjemme! Trives godt hjemme til vanlig, men orker ingen ting og ingenting er gøy når man verker i bekkenet. Skulle egentli ut i permisjon 1. februar, ble sykemeldt over nyttår.
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Jeg er 100% sykemeldt pga søvnmangel og mange blodtrykksfall. Men har vært å fått akupunktur mot søvnmangel og det har faktisk virket så jeg satser å begynne å jobbe på mandag så får jeg krysse fingrene for at d går bra. Utrolig kjedelig å gå hjemme.
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2007 Jeg kjeder meg også hjemme, liker å jobbe. Men sånn er det. vi får vel nok å holde fingra i når babyene kommer:)
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 jeg er også sykemeldt og har vært det siden 8. nov pga bekkenløsning. Jobber i bhg og klarte ikke noe som helst, det ble bare verre. Jeg liker også å jobbe, så dette var pyton!!!!!!!!!!!! asjjjj kjedelig å gå hjemme
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2007 Jeg ser du har termin to dager etter meg:) moro.. Jeg ble faktisk sykemeldt 7 nov så vi har fulgt hverandre litt. hi hi
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Jeg ble sykemeldt i slutten av november, 50%. Arbeider i dagligvarebutikk så det er mye tungt arbeid og mye ståing og gåing. Ble 100% sykemeldt to uker etter dette tror jeg det var. Ble veldig kjedelig siden mannen min jobber på båt og er ute 4 uker om gangen. så jeg har gått her helt alene siden midten av desember med lite ork til å gjøre noe som helst. Men nå er han heldigvis komt hjem igjen, så nå kan gutten bare komme=)
Krølle79 Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 Jepp, sykemeldt pga bekkenløsning jeg også.. Som noen andre nevnte, så kjeder jeg også meg grusomt hjemme, til tross for at jeg normalt trives godt hjemme i eget selskap.... Men det er så rart med det..
Tommage♀♂ Skrevet 10. januar 2007 #9 Skrevet 10. januar 2007 Ja. Prøvde 50%, men da jeg måtte ta i bruk krykker ga jeg meg og er 100% sykmeldt. Det hjelper på, sitter på ræva hele formiddagen mens frøkna er i barnehagen! Ble så god at i går bestemte jeg meg for å ikke forlenge sykemeldingen som går ut på mandag, og i tillegg skulle jeg gjøre rent. Vel, den som ikke fikk sove i natt var meg... Så tror jeg dropper den jobbinga gitt=(
mamma til yalisa Skrevet 10. januar 2007 #10 Skrevet 10. januar 2007 Jeg ble 50% sykemeldt nå over nyttår, da ryggen slo seg helt vrang i julen. Var 30% sykemeldt før det, og tilrettelagt på jobb. Har også bekken plager. Nå jobber jeg halve dager slik at det ikke blir for tungt, og det er deilig. Må uansett levere datteren min til Sfo/skole hver morgen, så da er det godt å komme på jobb noen timer. Men også godt å komme hjem å få gjort noe før mann og barn kommer( eller hvile). Kjeder meg ikke enda :-) Men jeg har vært heldig å få tilrettelagt på jobben. Ellers ville jeg vært 100% sykemeldt for lenge siden.
mayaya Skrevet 10. januar 2007 #11 Skrevet 10. januar 2007 Er sykemeldt pga kynnere, og i følge legen skal jeg bare ringe henne dagen før den går ut, for å få ny.. Så da har hun el "gitt meg opp" da, frem til permisjonen... *sukk*
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 10. januar 2007 hørtes ikke bra ut stakkar. jeg har heldigvis ikke så mye kynnere enda men de dukker opp når jeg stresser. hvor langt er du?
Pinklady og Amalie Skrevet 10. januar 2007 #13 Skrevet 10. januar 2007 Væer sykemeldt siden uke 14 er nå i uke 30. Holder på å grave hull i veggene. Det gikk bra i jula for da var det hele tiden noe å gjør, men nå er det dødt asso
mayaya Skrevet 10. januar 2007 #14 Skrevet 10. januar 2007 Er i uke 30 :-) Det er litt kjipt at jeg skal være hjemme så lenge da, men så kommer jo småen, og da blir det bra!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå