Gå til innhold

Oktober: Flere babyer som sover lite, og våkner lett?


Tvilling-77 med gullguttene

Anbefalte innlegg

Trodde inntil jeg fikk et herlig eksemplar selv at babyer sov masse den første tiden. Men synes han sover veldig lite, og det reagerte de på på helsestasjonen også da vi var på seksukers kontroll. Han sovner gjerne i bilen eller vognen, men våkner stort sett så fort vi stopper opp. Han er egentlig veldig trøtt til tider, men han vil liksom ikke la øynene gli igjen.

 

Var så trøtt i går, og søsteren min skulle komme å ta han med ut en liten tur før hun måtte hente datteren på skolen. Han sovnet fort da de begynte å gå, men han våknet med en gang de stoppet utenfor huset. Hun bar bagen opp og bysset på han så han sovnet. Satt han ved siden av sengen min, og gikk. Da våknet han. Men dette er veldig typisk for han. Mange som reagerer på at han ser ut til å sove, men likevel i neste øyeblikk er han lys våken.

 

Andre som kjenner seg igjen her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser det er en stund siden du la inn dette innlegget men må bare si:

 

Høres ut som min første, hun var trøtt men våknet lett og med en gang vognen stoppet osv. Grunnen var rett og slett at hun ikke likte å ligge på rygg.... Hun måtte sove på magen eller siden (som ikke er lett i vognen, hun sov på rygg når jeg gikk tur men la hun over på siden litt når vi var inne på kjøpesentre osv)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kjenner meg igjen. Jeg synes de tre første månedene har handlet om å få mini til å sove! Begynner å bli sliten av det nå, krysser fingrene for at jeg kan lære han til å sove for seg selv når han blir større...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guten min har også vært sånn til tider. Han bruker ca 1 time hver gang han skal spise.... Sånn at viss han er ordentlig god og mett kan han sove et par timer.... Men han spiser så mye luft når jeg ammer han.... I går hadde han bare noen små lurer før vi fikk han til sengs kl 23 og da hadde små spist siden kl 10.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...