amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 10. januar 2007 #1 Del Skrevet 10. januar 2007 Hei! Jeg har gått ned ca 7 kg siden jeg ble gravid, er i dag 10+1. sliter med kvalme/oppkast og eier ikke matlyst. Får i meg litt mat og drikke hver dag, men kiloene raser av. Nå skal det sies at jeg har litt tilovers så det gjør ikke så veldig mye. Håper ikke å legge på meg for mye innen svangerskapet er over. Er det noen som har vært gravid tidligere/eller vet noe om hvordan vekte utvikler seg (normalen) selv om ingen ting er normal i et svangerskap. Takker for svar:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7724548-hvordan-st%C3%A5r-det-til-med-vekten-folkens/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*RutIetutt* Skrevet 10. januar 2007 #2 Del Skrevet 10. januar 2007 Sist svangerskap gikk jeg ned fra 60 kg til 52 på fjorten dager....hadde ekstrem svangerskapskvalme og kastet opp alt(!) jeg fikk i meg. Fikk beskjed om at det ikke var farlig for fosteret, men ikke så bra for meg....ble innlagt i uke syv pga dehydrering og for mye ketoner i urinen. La på meg 17 kg til slutt i det svangerskapet og fikk en stor (3770g og 51 cm) og frisk gutt:o) Ingen fare! Denne gangen sliter jeg også med kavlme og oppkast, men ikke så ille som sist. Klarer å holde på noe og har unngått innleggelse. Er 11+5 i dag og har gått fra 58kg til 53. Regner med det kommer fort på igjen når kvalmen slipper taket og jeg slutter å kaste opp + klarer å drikke normalt. Mangler vel mye væske når en kaster opp, og det er vel endel av vekten som har forsvunnet. Grunnen til at jeg la på meg såpass mye sist var mye pga at jeg hadde veldig mye fostervann (hadde stooooor mage og fikk beskjed om at ungen ville bli godt over fire kg - men det ble han jo ikke) og mye vann i kroppen...og selvsagt litt ekstra fett:o( Men det gikk av igjen og nå er vi på an igjen...) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7724548-hvordan-st%C3%A5r-det-til-med-vekten-folkens/#findComment-7725560 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå