katty Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Når skal du tilbake i jobb og hvordan gjør du det med barnepass?
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Skal egentlig tilbake på jobb 12. mars, men ser ikke ut til at jeg får b.hageplass så da må jeg ta ulønnet permisjon. Han er født i april-
Silverpilen Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 skal tilbake i begynnelsen av april, men ingen barnehageplass.... Vurderer sterkt å ta ulønnet permisjon, men det er disse penga da....
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Hei hkath ) Ja, nå nærmer det seg slutten på permisjonen snart :/ Skal jobbe 5 uker nå mens pappaen har perm, også har jeg perm. til beg. av mai. Har søkt bhg.plass fra 1. mai, men har ikke fått noe svar ennå... Hvis ikke vi får plass i mai, så må vi få hjelp av svigermor og min mamma. De jobber 80% og 60% og jeg har 80% stilling og siden jeg jobber 3.hver helg, vil jeg ha litt fri i ukedagene. I tillegg har jeg bedt om nattevaktstilling, og da vil man få litt mer fri også. Så jeg håper vi får det til på et vis...
katty Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2007 Det er det jeg og har tenkt på. Jeg skal tilbake 12.april og da har mannen min perm fram til 21.mai, men etter det er det et problem. Har lyst til å jobbe så vi slipper å være så veldig økonomiske på sommeren og samtidig vil jeg være hjemme. Dilemma:o) Vi håper på barnehageplass fra 1.aug om ikke annet.
katty Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2007 Hei ma-79. Ja, dette har gått fort. Ikke lenge siden vi satt med store mager og surfa på barnimagen.no. he he Vel...jeg vurderer å spørre sjefen om å jobbe noen helger nå fram til jeg skal begynne igjen for så å ta de ut i "ferie" etter endt permisjon. Noe må jeg finne på. En kabal som må gå opp dette:o)
katty Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2007 Skal du ha ferie på sommeren ma-79?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 Ja, skal ha 4 uker ferie på sommeren Sommerferie må man ha :-)
katty Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. januar 2007 Helt enig:o) Jeg får nøye meg med 3 uker. Håper på å få de sammen med mannen min, hvis ikke 3, så 1 eller 2.
Tibra Skrevet 10. januar 2007 #10 Skrevet 10. januar 2007 Vi er ferdige med permisjonen i midten av mai, og vet ikke helt hvordan vi skal ordne det... Satser på å ta ferie på skift om sommeren sånn at vi kan være hjemme til 1.aug - da har vi forhåpentligvis fått barnehageplass, det er jo lov å håpe iallefall. Vi har lån langt nedover ørene så vi har neppe råd til at en av oss er hjemme ulønnet.. Kanskje må vi fri til svigermor, hun er for tiden sykemeldt og uten jobb, hadde vært kjekt om hun kunne være dagmamma fram til midten av juni, så kunne vi få ihvertfall litt ferie sammen alle tre
Sina73 Skrevet 10. januar 2007 #11 Skrevet 10. januar 2007 Skal tilbake i slutten av mars og da skal pappaen ha 5 uker. Så skal jeg ha mine 5 ferieuker fra i fjor etter det. Så skal vi ha årets sommerferie, men jeg tror ikke ukene strekker til helt til august, så det spørs om ikke det blir noen uker uten lønn. Og ikke vet vi om vi får barnehageplass heller i august. Krysser fingrene!! Han er født i mai -06.
katty Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 10. januar 2007 Som sagt en kabal som må gå opp. Tror nesten ikke det ordner seg før vi er oppe i det. Når får vi svar på barnehagesøknaden da? Var det i februar?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #13 Skrevet 10. januar 2007 Skal jobbe når pappan har perm (april/mai), så ulønnet perm frem til skoleferien begynner. Jeg er lærer, så da "må" jeg ha ferie... Begynner å jobbe midten av august og da håper jeg vi har bhg-plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå