Gå til innhold

middag til nurket?


rosa bolla

Anbefalte innlegg

Er det noen som har begynt å gi middags mat/glass til nurket sitt enda?

Jeg har gitt jinta mi pærepurè og litt annet dessert i en periode rundt middagstider, og grøt på kvelden.. men driver å lurer på å begynne med et måltid til?! Middag og grøt.. Noen som har erfaring med dette? Tips og råd tas gjerne i mot.

Snipa blir 6 mnd i MORRA (",)

 

Noen som veit hvor man får tak i babyfeeder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

begynte då ho var 4 mnd, gav då ptetstappe og grønaker.. likte det kjempe godt.. nå prøver ut forskjellige middagsglas for 6 mnd, ho elsker mat. så det er ikkje vanskeli å gi ho mat nei. mormors lapskaus likte ho spesielt godt.. og lam.. eg gir også skive for tulla vil ikkje ha grøt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!! Regner med at vi tar oss en tur på butikken i morra og kjøper inn litt, slik at hun kan prøve seg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett babyfeeder i de største baby-utstyrsforretningene her i Oslo, i alle fall. De har den vel kanskje i en stor baby-utstyrsforretning der hvor du bor?!

 

(Er det noen sånne butikker der, forresten? Mannen min er fra i nærheten, så det hender vi er på Kongsvinger... Men ikke sett noen baby-butikker?!) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så mange baby butikker på selve vinger, men de har jo åpnet det nye senteret i charlottenberg og der er det er stor og grei baby butikk, kan jo tenkes at de har det der.. Pleier å være litt innafor, dvs skjetten og lillestrøm, er egentlig derifra, men bor her på vinger med sambo og nurk.. hehe..

Skal ta en titt i baby butikken i Sverige og på strømmen.. takk for infoen..

 

Har du noe erfaring med den.. syntes bare at den så litt genial ut jeg.. så det på hjemmesiden til ei venninne.. hehe.. stilig sak.. må prøves da veit du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt den selv enda, men har sett flere her inne har "reklamert" for den. Karsten har så vidt begynt med smaksprøver på litt fast føde. Men får vel ta meg en tur (kanskje i helgen?!) og kjøpe den inn. Klør veldig i gommene hans, så kanskje han hadde likt å fått gnage på en eplebit i den... :o)

 

Den butikken i Charlottenberg er vel nokså stor, så der skulle man tro at de har den...

 

Ellers selger de den nok over nett. Fant i hvert fall en link da jeg googlet:

http://www.loevebarna.no/lovebarnas_hovedside/hostvinter/nyheter/babysafefeeder4ekstraspisenett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feederen er genial :)

 

Her går det mest i frukt i den og det er nam!!! Kjøpte min på babyshop..

(Lørenskog/Lillestrøm)

 

Jøss, flere fra romerike her!!! Fra Strømmen jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du fra Strømmen..

Er opprinnelig fra Skjetten..

Bodd der i 18 år.. av mitt lange liv på snart 27..

 

Da tar jeg no turen dit da jeg er der, foreldre mine bor på skjetten, så det hender at jeg stopper å plager dem litt (",)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HIPP har en kjempegod grønnsaksmos på glass, den falt i hvert fall bedre i smak enn den fra Nestlé (som smakte pyton...).

 

Lagde mos av kokt potet, gulrot og pastinakk-rot (kokte de lenge og moste med en stavmikser). Det ble veldig godt (må jo smake på maten selv før jeg gir den til gutten :-D). Frøs ned i små kopper og isterningbrett (isterningene tok jeg ut av brettet og la i plastpose etter at de var frosset).

 

Spiser ikke så mye enda, kanskje 1/3 glass, og det er først i dag han har fått tre måltider fast føde (veldig små posjoner, ammer først så han blir ganske mett av det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...