Nuss Nuss Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Vi hadde nattavvenning på han for lenge siden men da vi flyttet måtte han sove i samme rom som oss da det bare var et soverom. Sånn bodde vi i ca 3mnd. Så flyttet vi igjen og nå har han fått eget værelse. Han la seg fint til å sove fra dag en men våknet opp i løpet av natten og ville da ikke falle i søvn igjen før han lå sammen med oss. Men nå vil han plutselig ikke falle i søvn på sitt eget værelse engang. I går lot jeg han ligge å grine i 45 min men fortsatt ville han ikke sove selv om han var trett. Måtte da bare ta han opp igjen og gå å legge meg sammen med han i våres seng. Men jeg kan jo ikke fortsette å legge meg kl 8-9 tiden fordi han ikke vil sove. I løpet av de nærmeste dagne får han voksen seng så da kan vi i det minste legge oss sammen med han inne hos seg så han sovner og gå inn til han og legge oss der om natten. Men har dere noen gode råd til hvordan vi skal få han til å sovne uten oss igjen. Dette har pågått i 4-5 dager. Og han har alltid fra han var født kunne sovne selv. Hjelp. Noen gode råd???
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Hei! Det kan nok være en overgangsfase. Lillegutt hos oss har vært syk i julen og fått sove med oss. Etter han ble frisk slo han seg helt vrang og ville ikke sove i sengen sin. Vi strøk på han og hadde noen netter hvor vi sov på gulvet ved siden av sengen hans, for han voknet ofte og ville ikke roe seg. Vi Vi tok han ikke opp og la i vår seng, for da ville han skjønne at bare han skriker lenge nok får han det som han vil. dere bør noek bare være litt bestemte og ikke gi dere, så går det nok over! Her tok det en ukes tid, og nå sover han hele natten i sengen igjen... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå