Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 HVis man gir grøt med mm/mme i så telles det i den totale melkemengden, men når man gir grøt med vann-hvor mye melk kan man regne med da? Blander i 200 ml vann!!!!! Det er vel melk i disse grøtene?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Det kan du jo se etter på pakken da. Vi blander alle grøtene med melk vi, selv de som bare kan blandes med vann. Så får vi gitt litt ekstra melk også!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Det står ikke på pakken!! Trodde IKKE man skulle blande med noe annet enn det som stod på pakken!!! HI
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Ikke noe skadelig å blande grøt med melk! dette har jeg undresøkt fra flere hold. Vi måtte blande all grøt med melk pga ungen min vokste så sakte, da blandet vi med melk for da ble det mer næring og mat.
*shehasmyheart* Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Det har jeg også lurt litt på. Fordi jenta mi drakk veldig mye mme. ( Og noen sier jo at det ikke er så heldig å komme over en liter i døgnet) Men jeg kan dessverre ikke svare deg. Bare slenge meg på spørsmålet ditt:) Men jeg tenker ikke så mye på mengden melk i den grøten som blandes med vann egentlig. Men det er vel kanskje feil det....? Hva slags svar var dette da?? Kjære tid! Jaja;)
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Hei. Jeg har regnet grøtmengden etter hvor mye pulver jeg bruker. Dette fordi det blir jo ikke mer melk av at jeg blander grøten tynnere (med vann). Bruker jeg 1,5 dl grøtpulver, teller jeg det som 150 ml "melk".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå