fått en flott gutt!! Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Ikke melk, det er blank og brunlig i farge.
Oi ..! Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Aner ikke. Da jeg våknet i går morges, hadde jeg en stiv klump med blank, brunlig, stivnet væske på den ene brystvorten. Har ikke lekket noe som helst tidligere, så jeg ble litt nysgjerrig, jeg også.
fått en flott gutt!! Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2007 Det er vist råmelk sier de på skravlesiden :=) Jippi, vi er i gang med å produsere melk!
Snurrepippen Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Rå-melka er veldig gul hos meg. Hvis det har lekket litt ila. natten blir den litt som du sier brun og blank. Tipper det er det samme du har..?
fått en flott gutt!! Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2007 ja satser på det :=) Hvor lang tid etter det har startet befinner fødselen seg da? Bare litt moro å høre, vet det ikke trenger å stemme
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Jeg vet ikke om det har et navn, men det jeg har fått fortalt av jordmor og andre erfarne er at råmelk er den første melka som kommer etter fødselen, altså ikke før fødsel. Det er bare en væske som kommer for at puppene skal forberede seg til å produsere melk. Det er det jeg er blitt fortalt i alle fall=)
Cille Med To Søte Små Gullunga Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Hehe.. E du vældi klar førr å føde no eller? Bynte tili å læka væska av puppan mine. Har btw ei vænninna som IKKJE va gravid å ikkje har unge som faktisk hadde melk i puppan..
mona_k og lille brage;) Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 vis dere har fått den til mor/ til far boken ? så står det om det på uke 34 =)det står ihvertfall at hormonene får brystene dine til å fylles med melk. denne tidligere melken kalles (kolostrum) og at det er et tegn på at kroppen er i rute den gjør seg klar for det den har i vente lykke til jenter =)
stomperud Skrevet 10. januar 2007 #9 Skrevet 10. januar 2007 til meg så begynte denna væska å "tyte ut" på juleaften.. hehe.. helt voldsomt.. bh'n og singlet'n hadde "store" flekker, heldigvis kom det ikke ut til genseren.. men da var jeg i uke.. hmmm. 27/28... Men da er vel kroppen i rute, da..
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 10. januar 2007 #10 Skrevet 10. januar 2007 Jeg lekker sykt mye... Må bruke ammeinnlegg. Kan finne på å renne om jeg ligger over på siden uten bh... Fint å vite at puppene "funker" Men rimelig plagsomt. Begynte å lekke i uke 20 ca...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå