Gå til innhold

kom alle sammen bli med=)


2prinsesserogbim

Anbefalte innlegg

eg og min søster begynner på sykehusdietten på mandag.. hadde vore kjekt om me hadde vore mange, så får vi motivasjon og vi kan veie oss i lag og sammenlikne.. kom igjen då.. eg gleder meg til å gå ned. skal bli slank igjen.. tjohei.. vi skriver vekten vår mandagsmorgen og så spiser vi suppe suppe suppe, så veier vi jamt.. tenk så gøy å ha nåken å slanke seg med..

heng dåke på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

glømte å skriva at eg skal ned 20 kilo... blir hard jobbing, men de skal bort, vil ligge slank på strando i sommar..=) kjekt å gjere ting sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med :)

Begynte på denne dietten 2.januar, og jeg er veeeldig flink ennå ;)

Suppa er jo kjempegod, og nå bobler det noen grønnsaker på komfyren!

Skal forresten ned 30 kg tilsammen, har gått ned 3, så det er 27 to go!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med!:) Har gått på denne en gang før..men sprakk etter 4dager... Gikk ned 2kg...:)

Men jeg har tenkt å begynne på den imorgen, sånn at jeg nett er begynnt når helgen kommer. Er lettere å sprekke i helgen om man har begynnt på mandagen, for da er man SÅÅÅ sugen på annen mat...:(

Og er i helgene jeg som oftest sprekker og spiser snop og sånn...

Suppa er faktisk veldig god den!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er også med...laget suppen mandagskveld,spiste den da...i hele går og i dag.skal fortsette helt til mandag igjen.syns suppa er kjempegod.har laget ny i dag..mmm.første gang jeg laget den hadde jeg oppi brune hermetiske bønner og ikke så mye krydder.var ikke super godt.jeg hater bønner.når jeg laget i dag brukte jeg frossne asparges bønner.de var kjempe gode.og så hadde jeg masse salt pepper og chilli...det var super godt..

jeg skal ned 20 kg...vil også ligge slank på stranden...dette skal jeg få til..hehe.. har faktisk ikke lyst på noe annet..koser meg med frukt og grønnsaker...jippi..

kjekkt om vi blir flere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir veldig gjerne med!!!!!!!!!!!!

 

Jeg skal begynne nå på søndag!

 

Er kjempe spent og skal ned 40 kg!!!!!

 

 

Men er det noen som vil utveksle msn adresse slik at det er lettere å komunisere og oppmuntre hverandre?

Har en følelse av at iallefall jeg kommer til å holde motivasjonen oppe hvis jeg har noen å snakke med om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her e min msn:[email protected]..... enig i at da e lettare å kommunisere gjennom det ja.. gleder meg til eg skal begynne på suppa, samtidig skal eg begynne på treningstudio.. gleder meg.. har tru på detta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I`m in...men tror ikke jeg kan begynne før den 22 januar...skal reise til oslo 19-21, og da blir det nok ikke så mye suppespising tror jeg...men jeg har tenkt å legge om kostholdet fra mandag av (den 15), så jeg henger meg uansett på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...