ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 10. januar 2007 #1 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg er i min 11 uke med nr 2.. Jeg har hatt en helt forj...... jul med så mye stress, kjefting og gråting. min bestemor ble kjempe syk etter julaften og måtte igjenom en liten opperasjon for å skjekke tette blodårer inn til hjerte. MIn "tante fikk da agst anfalll og vi måtte desverre flykte.... for det var så ille. min bestefar fikk trolig hjerteinfark på nyttårsaften... men det nekter dem alle for.. jeg og samboeren min fikk heldig vis kommet inn på hotell.. men jeg føler at alt det stresset ikke var bra for meg eller baby! og er så redd for at noe er galt. en kveld innemellom alt styret, fikk jeg så utrolig vondt det var en som at hele underlivet mitt ble vrengt.. vonere en en rie.. det varte i ca noen min. og etter det hadde jeg vondt i magen i 3 timer. Hadde så lyst til å dra til legen. for det var ikke noe gøy. men bestemte meg for å gå å legge meg å slappe av. Og jeg har hatt noe av den samme smerten etter men ikke så lenge! Jeg vil gjerne fortelle alt hva som skjedde til legen min..... for jeg aner ikke om hun tror på meg om hva som skjedde i jula.. jeg tror nesten ikke på det selv.. det var så mye. Og nå sitter jeg her som et nervevrak og tenker på alt som skjedde med familie og meg. Er det oen som har noen trøste ord? klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7724046-s%C3%A5-nerv%C3%B8s/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 10. januar 2007 #2 Del Skrevet 10. januar 2007 Hei! Hørtes ikke ut som en kjek jul. Ta kontakt med legen din, forklar hvordan du føler deg og har det. Har du en fastlege som du er fornøyet med vil nok hun/han høre på deg. prøv det er verd forsøket Lykke til videre i svangerskapet:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7724046-s%C3%A5-nerv%C3%B8s/#findComment-7724110 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå