Gå til innhold

Dere rundt uke 22

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere begynt å handle noe babyting?

Jeg har vært på salg å kjøpt meg bilstol og stellekommode. Sparte nesten 1000 kr tilsammen. Er kanskje tidlig ennå? Men måtte jo slå til når det var på salg da :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i uke 22, og har handlet bittelitt klær. Greit å kjøpe i god tid, så må en ikke ut med så mye penger på en gang. :-)

Skrevet

jeg er i uke 23 :) har handlet vogn og reiseseng (pakketilbud), så har eg vugge fra før. Skal ut å handle litt klær nå i helgen. Er jo mye som skal handles inn, hva om småen kommer en mnd eller to for tidlig? Greit å ha litt utstyr i orden ;)

Skrevet

Ja, så enig, så enig :-)

Er godt å ha kommet i gang. Skal vente med å handle klær til jeg har vært på UL i februar for å se om vi får vite kjønn. Synes det er litt kjedelig med bare nøytrale klær. Men større ting kjøper jeg i nøytrale farger slik at de kan brukes til nestemann også :-)

Skrevet

Jeg venter nr. 2 så her er alt av de store tingene på plass allerede. Jeg har kjøp inn en body og ei bukse i str. 56 men kommer nok til å kjøpe inn litt flere plagg i den størrelsen. Opplevde sist at klær i str. 62 blir alt for stort den første måneden, og selv om babyen vokser kjempefort så er det jo finest og ha klær som passer.

Skrevet

jeg er 22+3 og vi har handlet masse. fått endel til jul og slikt og. vi har sålangt: vogn, bilsete, stellebord, sprinkelseng, madrass, reiseseng, dyner, sengetøy, vippestol, bæresele og diverse pledd, klær og småstæsj:) vi er tidlig ute, men har hadlet det meste på tilbud og i sverige så har vel bare brukt rundt 10 000 og føler at vi har det meste nå:)

Skrevet

jeg er snart 21 uker og har kjøpt madrasser,dyner og litt klær..dynene og madrassen var mega salg..så måtte bare,,men jeg skal snart få komode av mamma,liker ikke at klærne ligger rundt å slenger lissom..

Skrevet

jeg er i uke 20/21 nå..og jeg kjøpte vogn allerede i november!!

kom over et kjempe tilbud så kunne ikke si nei..

sparte faktisk 4000kr!

i tillegg så har vi fått seng fra min mamma,og vi fikk litt klær i forskjellige størrelser i jula..så vi mangler bare baby stol og stelle kommode så er det meste på plass..=)

skal til berlin nå i februar så da blir det nok handlet litt..=)

Skrevet

Hei! Er i uke 23 og vi har ikke handlet noe særlig. Vi er kanskje litt trege? I hvert fall tenker jeg at det er nok av tid igjen. Vi har imidlertid laget liste over hva vi skal kjøpe og hvordan ting skal være. Skal overta barnevogn etter min fetter i slutten av januar og vi fikk noe tøy og utstyr til jul, bl.a. dyne+pute, sengetøy, teppe, m.m. Så vi har noe, men selvfølgelig skal vi ut og handle mer, masse mer!

Skrevet

Begynner på uke 22 i morgen. Har kjøpt:

Barnevogn

Bleie dispenser

baby bjørn bæresele

og en masser av klær

Har igrunnen lyst å kjøpe alt- men må vente til vi får ny leil.

Skrevet

Jeg er i uke 22 og har kjempe lyst til å handle, men får ikke lov av min mann...

Fødte i uke 27 sist gang og han er livredd for at det skal gå galt...

Vi skal begynne å handle i februar.

Skrevet

Begynte på uke 25 i dag. Har ikke handla noen ting enda. Har skrevet liste og begynnt å se litt på ulike barnevogner. Har akkurat begynnt å pusse opp rommet nå. Det får klare seg foreløpig! Akkurat denne handle greia tar vi med knusende ro - tar jo ikke så fælt lang tid å skaffe seg det mest nødvendige. ( Hadde jeg bare kunnet ta svangerskapet som sådann med like stor ro.....)

Da broren min ble pappa én mnd. før tida brukte han 2 timer!!! Da hadde han alt nødvendig utstyr!!!!

Hvis alt annet går bra så ordner nok resten seg også :)

Skrevet

eg slepp heldigvis å handle så mye! storesøster har tvillinga som e 2 år ei jente og en gutt! får arve mesteparten! det einaste store eg må ha e seng, stellebord og vogn! resten arve eg! det e greit å arve da spare vi enormt i bynnelsen!

Skrevet

Er uke 22 og har sålangt kjøpt litt klær (2 body og sparkebukse). Har det meste fra før siden vi har en gutt, men skal kjøpe bilsetet i februar.

Skrevet

Er i uke 21 nå og dro til i dag med en ammepute! Og det var jo også noe å kjøpe så tidlig... Men jeg skal bruke den til å ha mellom bena når jeg sover da (bekkenløsining).

Ellers har vi det meste fra nummer en, pluss nær venninnes barn, så strengt tatt trenger vi egentlig ikke kjøpe noen ting.

Men jeg vil allikevel..... he-he.

Skrevet

Hvilken vogn har du kjøpt da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...