Gå til innhold

Hei smaskeli........er

Anbefalte innlegg

Skrevet

det noen tegn til fødsel hos deg eller...har sååååååå mensmerter idag jeg da...

er jo spennende å få sett hvem av oss som "kælver" først.....

Slimproppen gikk forrige uke så nå venter jeg utålmodig......var inne på ullevål til kontroll for fostervannsiv på torsdag...trodde noe var på gang...men så har det vært ekstremt stille noen dager....mange som sier det er stille før stormen...men men...har hatt et par netter med regelmessige rier(ti min mellom) for så å våkne av at de er borte igjen...er så sinnsykt skuffende....du da???? noen tegn? eller er det stille???

Klemmer fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei....

Hadde skikkelige tak forrige kvelden og natt til i går, men så stoppet det bom.........

I dag har min kjære nevø bursdag + at jeg skal på langtur i bil så jeg håper nå at den lille kan vente.. hahahahaha

Er spådd av en venninne at jeg skal føde fredag 12 jan. Spennende...

Enn du? Bare venter???? Ullevål du også? a eller b eller abc??

Klem

Skrevet

offameg...bare venter...er lei av familien som maser...har det skjedd noe?? har det skjedd noe? HELE TIDA....jeg sier jo at jeg gir beskjed med engang det er noe nytt....men de maser like fordømt...off...hehe...jaja..må vel bare regne med det nå da..skjønner at alle er spente...men mest av alt gleder jeg meg til å bli ferdig...føler meg tung og at magen er i veien...har en to åring også som krever sitt...så det skal bli godt ja...

Skal føde på Ullevål ja...har plass ved avd. A......samme som jeg fikk datteren min på...så det blir vel bra tenker jeg...

du får iallefall ha masse lykke til da...spennende med den 12.januar da...mulig venninnen din har rett da...vet aldri....jeg fødte datteren min på termindagen sist så jeg regnet vel ikke med at det kom til å skje denne gangen da....men håper at det skjer snart..........

=0)

Skrevet

Har visst hengt meg opp i DA...hehe haha...går det an liksom.....du får unskylde all mine da endelser på setningene........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...