Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Er det noen som har meninger om jeg bør velge oth urban jungle eller teutonia s3? Jeg har bestemt meg for at jeg vil ha en lett 3-hjuls vogn som er god og trille og lette sammenleggbar og tar liten plass, men ser at disse begge har fordeler og ulemper. Jeg tror oth er en bedre vogn og jeg liker den best, men ulempen er at den har en tyngre bagdel iom at det er en duo, samt at sportsdelen ikke kan snues. Noen som synes oth bag'en blir for tung hvis man bor som oss i 3 etage uten heis? Og hvor viktig er det at sportsdelen kan snues? Har funnet ut at ingen vogn er perfekt.... Noen meninger/erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Hei, har presis samme problem. Jeg syns S3 har alt bortsett fra gode hjul, desverre kan man ikke bytte hjul på denne vognen så har hørt det kan bli litt humpete å trille på grus o.l. Babykos har tilbud på en lett 3-hjuls vog med lufthjul (tror den heter high trek), man kan bruke bilstol og sportsdele kan vendes begge veier. Problemet mitt med denne vognen er at det følge med hardbag, den ser fin og stor ut, men ønsker en softbag da jeg skal bære rundt på bagen med babyen i (bor i 2 etg.). Ville valgt denne fremfor oth da jeg tror de er i samme prisklasse, men denne kan vendes begge veier (noe oth ikke kan!). Pga stabilitet og hjul, har jeg begynt å se på 4-hjuling med 2 360graders svingbare hjul som kan låses. Noen som kan anbefale en sånn vogn kanskje...??
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Nei, du har nok helt rett, ingen vogn er perfekt - tror det er greit å innse med engang! Jeg vil bare si at jeg kan anbefale OTH på det varmeste, syns det har vært en helt fantastisk god vogn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå