2 søte Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 men det er ingen synlig grunn, hun er ikke skikkelig våken, men jeg har prøvd å vente og se om det går over men det gjør ikke det før jeg tar hun opp og bysser hun... hvorfor gjør hun det? hun er litt over 4 mnd, kan det vere tennene? hun kan gjøre det ørten ganger men når kl begynner å bli 3-4 roer det seg.. hun har ikke gjort dette før, det er noe hun nettopp et begynt med..
2 søte Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2007 hmm, kanskje det ja, men det er så rart det ikke gir seg før jeg tar hun.. jeg kan jo ikke forsette med å stå opp ørten ganger på natt...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Tja, si det! Kanskje hun våkner og skjønner at du ikke er der, og derfor hun skriker til du kommer?
2 søte Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2007 hun er ikke våken når jeg kommer der, men hun skriker, har prøvd å gi henne smokken, og vann på flaske, stryke henne, men må ta hun opp... og hun sover videre da, skjelden hun våkner...
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 kan være tenner å ja. når mi får tenner,skriker hun om natta og skal sove i senga vår
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 her også e han bynt å plutseli rope, men e m 1-2 rop så e d over! Treng ik ta han opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå