Gjest Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Vært på apoteket å kjøpt en test til den viser + tegn. Snakket også med Riksen og kunne komme ned der i dag å ta blodprøve. DET ER NSTEN UFATTELIG!!! Jeg er fortsatt i sjokk....men lykkelig. Og i går kveld lå jeg å lurte på hvordan jeg kom til å reagere om testen en gang viste positivt!!!!
Siss75 Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Det var koselig!! Gratulerer så mye, Bell, og lykke til! )
Gurine og gulla Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Gratulerer så koseli. KOs deg med den voksende magen, og lykke til videre:)
*Bea* & bitteliten Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er alltid så utrolig oppmuntrende når noen som har slitt får det til Nyt graviditeten og den spennende ventetiden frem til du sitter der med en liten baby i armene
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Du er heldig du! Gratulerer så mye,håper jeg følger deg på 1 tr. snart!
2 fine små Skrevet 10. januar 2007 #9 Skrevet 10. januar 2007 Gratulerer!!! Det hoeres ut som en god dag. Lykke til...
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 10. januar 2007 #11 Skrevet 10. januar 2007 Gratulerer!! Lykke til, og kos deg masse fremover:)
attpåklatt!! Skrevet 10. januar 2007 #12 Skrevet 10. januar 2007 Gratulerer sååå masse til deg!! Ønsker deg all mulig lykke på veien... Kos deg masse, og god flytte-tur til 1.trim!! Klemklem!!
meg & mine små Skrevet 10. januar 2007 #13 Skrevet 10. januar 2007 Gratulerer så mye! Koss deg masse med den gode nyheten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå