Nennan&Theo Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Hei allesammen! Idag går jeg inn i min 13. uke og som jeg har gledet meg til denne dagen!! Var på ultralyd igår sammen med samboern for förste gang og han syns det var såå fint. Kjempe spesiell opplevelse. Har fri idag så jeg håper denne dagen blir bra. Skal ut sammen med en veninne som og er gravid å se på vogn! ;o) Ha en kjempe fin dag dere!!!! (Har termin 27 juli og dette er vår förste.)
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Gratulerer med unnagjort trimester, og velkommen hit!
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Velkommen hit!! Vi skal kanskje også på vogntitting i dag - valgets kvaler, men greit om vi finn noko supert på sal!
Nennan&Theo Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2007 Takk for meget hygglig velkomst!! ) Gleder meg til og väre her. Nå er förste del oversått og det er deilig. Puh, det ble en laaaang dag på Smart Club, Ikea osv og derfor rakk vi sef ikke å se på vogn. Det haster litt mer for min vennine med vogn enn hva det gjör for meg da så jeg tar det med ro.....
rampen_ Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 gratulerer med en så fin opplevelse og velkommen inn hit:-) her er det sååå koselig å være, alle sammen er så koselig..
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Gratulerer, vi flytter inn her sammen Ifølge BIM er jeg 12+0 i dag og har termin en dag etter deg, men i følge jordmor sin beregning på helsestasjonen er termin 25 og da er jeg plutselig 3 dager lengre... ikke til å forstå seg på..he he...får vente til ul m å vite sikkert Er vår første og...hvor i landet er du fra??
julisol Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 Hei! Ser vi er flere som er omtrent like langt. Jeg har termin 28.07.07. Er det noen av dere som har fått fødeplass på Riksen? Søkte i dag, men lurer på om jeg er litt seint ute...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå