Gå til innhold

Hadde en kjempedag igår:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo var på bytur igår. Og jeg fikk omtrent bakoversevis av han;) hehe..

Vel, han blir aldri med meg på butikker og slikt når vi drar på bytur. Jeg går alene noen timer og koser meg alene, og han finner alltid noe å gjøre. Etter at jeg hadde gått alene noen timer igår.. Og det var jo salg på beibisklær!!! Så jeg starta innkjøpene. Var jo så myyyye fint! klarte ikke å holde meg lengre. hehe..

Uansett så dukka sambo plutselig opp!! Spurte om vi skulle gå ett sted å spise mat. Deretter gikk vi rundt omkring i byen og kikket. han spurte om vi skulle gå på cafè å kose oss, så vi endte opp på en koselig cafè der vi koste oss med muffins og kaffe. Og gikk rundt og kosa oss hele dagen. Var kjærester på bytur:)

Vi har vært sammen i over 5 år, og det er første gangen jeg har opplevd han slik på bytur. Så jeg var jo såå forelska igår da;) hihi

Men idag får jeg lide for kjærleiken. Med all den gåinga er bekkenet mitt helt ferdig. Så inatt fikk jeg nesten ikke sove, og idag sitter jeg bare å holder tårene tilbake. Såå vondt! jaja..min feil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååh.. hørtes ut om en veldig fin bytur da!!! Åh, så godt å bare være kjærester...det er kjempekos..

fant du mye fint?? sikkert mye fine jenteklær på salg, nesten ingenting til lillegutten min:(kjøpt en del babyklær jeg og, men IKKE noe på salg.... jaja.. sånn er det i en urettferdig verden.. hihi

Skrevet

hørtes jo nesten ut som om bydagen virkelig er verdt litt vondt da!

Så fint å være kjærster litt innimellom, det trenger man!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...