Gå til innhold

Ømme bryst.....æææææo....


MiniMeAndMe+spire

Anbefalte innlegg

Er så vondt at jeg kan ikke komme borti dem engang...

Noen andre som har det på samme måte?

Er bare litt over 4 uker idag tror jeg, og gått opp en str allerede.....

Hvordan skal dette gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det på samme måte:) Helt forferdelig, og jeg er litt over 7 uker. Må feste alle bh-ene på ytterst allerede nå.

Vonde og ømme, men samtidig er det litt fint og da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

jeg er 10+1 i dag, og ømheten i brystene mine har heldigvis begynt å avta. Jeg har tatt av magen kilo p.g.a kvalme/oppkast men har gått opp 2 BH str. Kjøp deg en ny bh eller to som passer, det er vel verd pengene, for det går en del uker før ømheten forsvinner og man faktisk ikke gruer seg til å røre egen pupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ømme pupper ja!

Jeg fikk så vondt i puppa i slutten av aug. og hadde store kuler i brystet. trodde jeg skulle gå på veggen. Legen min ville gjerne sende meg til mammografi. En graviditetstest slo ikke hodet mitt en gang.

Og den 2 des la jeg merke til at mens var seint ute. samboer ble sedt på apoteket.

Og ja da... det var positiv.

 

Dro til legen igjen. og legen bare smilte.. nå skjønner jeg hvorfor. stakkars deg.

og nå er jeg i uke 11 og har fortsatt SPreng i brystene.

 

Hehe.. det kommer med pakka..

jeg skjønner deg så godt. ingen får ta på puppa mine...det gjør vondt da dusjstrålen kommer borti.. så neitakk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååå jaaaa...jeg er ca 6 uker på vei å enkelte kvelder(spesielt kvelden) så er det så vooooondt at jeg har lyst til å hyyyyle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp har det ja...måtte ut og kjøpe nye bh'er, nå føler jeg at jeg har sprekkeferdige jur hengende på framsiden her. Klarer ikke ligge på magen i senga engang. Er i uke 7 nå, men det begynte i uke 4.....

huff og huff...sambo liker det og liker det ikke...han elsker at de har blitt så store, men furter over at han ikke får "leke" med dem hehe;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...