Miss z Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Hei jenter! Tenkte jeg skulle tipse de som ikke alt har oppdaget det: BIK BOK har fantastiske overdeler til oss gravide i basic-serien sin. Jeg har ikke kjøpt en eneste overdel for gravide jeg, KUN hos BIK BOK. De finnes i utallige farger og har disse modellene; polo, lang arm, kort arm, singleter. alle med rund- og v-hals. De er kjempeelastsike, holder kjempebra i vask 40'C og de er så rimelige!!!!!!!! Det som gjør det så fantastisk er den xtra lange singletten de nå har fått inn!! Den kan brukes under alle dine vanlige overdeler og du slipper "fryseglippen" mellom bukse og genser:) Til dere som ikke alt har prøvd noen av disse basicplaggene med lang singlet under; LØP og KJØP!! Og nei,jeg jobber ikke på BIk Bok, er bare helt hekta:)
Snuppa å gulle Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Tuuusen takk for tips. Ikke lett å finne ok, billige klær lengre nei. Skal dra å titte med en gang!
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Takk for tipset Jeg skal på en liten shoppingtur på Gjøvik på tirsdag, og da skal jeg stikke innom der
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Må bare spørre om du er liten fra før av eller noe slikt? Bikbok klær passer ikke jeg inn i som ikke gravid engang.. Trodde bare de hadde klær til ekstremt tynne tennåringer jeg...
Søtnosmamma Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Jeg har også kjøpe en del topper på Bik Bok. Toppene er helt supre. Ser faktisk bedre ut i de nå enn før for nå er det jo lov at magen ikke er helt flat.
Miss z Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2007 Bik Bok hadde tidligere veldig små str og jeg er normalt 38/M, men kom tidligere ikke inn i Bik Bok sine L str,men for et par år siden endret de str sine og de er nå normale. Jeg bruker 38/M i alle klær også de fra Bik Bok:) Mulig jeg kjøper noen topper i L mot slutten av svangerskapet, men enn så lenge er M mer enn bra nok,mye pga super elastisitet:)
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Før jeg ble gravid kjøpte jeg strl M der, brukte small til vanlig.. Jeg er vel ikke akkurat stor, men har problemer med at vero moda toppene ikke passer meg fordi jeg er så breiskuldret. Bik Bok toppene passer bedre.. ( Ca 169cm og 52 kg) Trente hest 5 dager i uka før jeg ble gravid...
Miss z Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2007 Et lite tilleggstips er følgende: Siden alle overdelene er ensfargede kan det være en ide å sprite de opp med et fint skerf, smykke eller som jeg ofte gjør, knyter et tynt silkebånd ovenfor magen, under puppene... Det syns ihvertfall jeg ofte kan gjøre en "plain" genser fresh!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå