!Mia! Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Etter måneder med regn snør det i Bergen. Tror jeg besvimer! Det går vel over til regn etter hvert tenker jeg...
mensana Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Jeg holder til på Sotra.. Her sludder det.. Hadde vært kos med litt skikkelig snø :-)
!Mia! Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2007 Enig med deg. Slaps er det verste jeg vet.. blir i dårlig humør av det. Tørr fin snø er derimot helt ok.. og veldig gøy for ungene... Liker å gå på ski selv jeg, hehe. Har du pleid å gå på disse treffene på Era?
mensana Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Nei, har ikke det... Men har lyst å komme på onsdag. Deilig å prate med noen som er i samme båt :-)) Tenker du å gå?
!Mia! Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2007 Vet ikke.. føles så teit å møte opp alene når man ikke kjenner noen.. litt pysete..
mensana Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Skjønner hva du mener, hihi... Derfor jeg ikke har møtt på gravidetreffene heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå