Gå til innhold

Sutre, sutre.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gode råd til hvordan å "venne" lillemann til litt mer egenaktivitet? Etter 3 mndr med magevondt og vogging, byssing og bæring hele dagen synes han det er fint lite moro å ligge på krabbeteppet og holde på for seg selv. Jeg synes også det er slitsomt å høre sutringa så det blir nok at jeg tar ham opp litt for raskt........ da er han blid som ei sol igjen. Han er straks 4 mndr og ligger nok ikke mer enn et par minutter før det ikke er moro mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da.vet hvordan det er =)

han her kan ligge under babygymen lenge,men legger jeg han på magen.......blir så jeg snur han fort ja,hehe.

er tilvenning som skal til.har du forsøkt å legge deg ned sammens med han? prøv å aktivere han til å leke litt selv.blir sikkert mye skrik og skrål,men etter noen dager merker du sikkert forskjell.(håper jeg,hehe)

er fort gjort å ta di opp når di sutrer.gjør det selv også =0)

håper du finner på noe lurt.snart glemmer han at han ikke liker å ligge der skal du se =0) lykke til da.

Skrevet

Min er lik, og skulle gjerne hatt råd selv. Har hatt kolikk, og bæres fortsatt i søvn og vugges og trilles for å roe. tror kolikkbarn er litt annerledes enn de som ikke har vært syke de føste tre-fire mnd av livet. Generelt mer krevende. Alle råd mottas med takk her også, selv om jeg tror det må gli gradvis over når de vokser til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...