Gjest Skrevet 10. januar 2007 #1 Del Skrevet 10. januar 2007 Den nyeste ikm uke 3 er bare helt hvit og ikke mulig å dytte opp... Dette er den eldste siden som er kopier, derfor er det nok mange som ikke står på denne. Skriv dere gjerne opp på nytt ********************************* Mandag 15.januar ********************************* attpåklatt(håper dette er siste ikm) Millah=) Dizzie_2 pp e SA (forsinket EL denne gang men håper på god timing likevel) AniBer7pp sanne 7pp ********************************* Tirsdag 16.januar ********************************* Vilhabeiby 2pp ********************************* Onsdag 17.januar ********************************* Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur! 79`er snart3barnsmamma?? (ikm17-19.01) Tøysekopp 1pp Pus med liten pus?-1pp (tror jeg havner her) ********************************* Torsdag 18.januar ********************************* Hm, cirka her :-) dodli 13 pp Victory05 10pp. Alexanders mamma 14 pp. (ca her en plass) 30årogførstegangsprøver 3pp nettan18 (sånn ca) ********************************* Fredag 19.januar ********************************* Vil ha septemberbarn 3pp, håper dette er siste pp jeg også ;o) Aurora i 3pp beredt i 2pp Flippa 18 pp (er egentlig drit-lei av å skrive meg på disse ønskelistene... De funker ikke!) ********************************* Lørdag 20.januar ********************************* bitte 33 1pp *Bea* 12pp (4pp etter SA) moki-76 Turbotrollet (fikk positiv EL-test 5/1, sa da er vel syklusen i rute ...) lioevr 12pp (nå blir det oktober barn satser vi på TriMiEx 1pp c",) Mathja 1pp Lillemy72 7pp - nå må den sitte snart..... gobop 1pp etter SA(veldig usikkert, nesten så jeg ikke tør skrive meg på..) ********************************* Søndag 21.januar ********************************* emblamamma 9pp ¤Gullklumpen¤ 6 pp (3 pp e.sa) Stjernøye 8.pp ~chess~ Positiva 3pp etter MA. (Litt deppa for å begynne på ny pp nå, men samtidig: Oktoberbarn er bra!! Vekt er SJEFSstjernetegn :-)!! alexanders mamma 14 pp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7723212-ikm-uke-3-ny-101/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 10. januar 2007 #2 Del Skrevet 10. januar 2007 Den nyeste ikm uke 3 er bare helt hvit og ikke mulig å dytte opp... Dette er den eldste siden som er kopier, derfor er det nok mange som ikke står på denne. Skriv dere gjerne opp på nytt ********************************* Mandag 15.januar ********************************* attpåklatt(håper dette er siste ikm) Millah=) Dizzie_2 pp e SA (forsinket EL denne gang men håper på god timing likevel) AniBer7pp sanne 7pp ********************************* Tirsdag 16.januar ********************************* Vilhabeiby 2pp ********************************* Onsdag 17.januar ********************************* Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur! 79`er snart3barnsmamma?? (ikm17-19.01) Tøysekopp 1pp Pus med liten pus?-1pp (tror jeg havner her) ********************************* Torsdag 18.januar ********************************* Hm, cirka her :-) dodli 13 pp Victory05 10pp. Alexanders mamma 14 pp. (ca her en plass) 30årogførstegangsprøver 3pp nettan18 (sånn ca) ********************************* Fredag 19.januar ********************************* Vil ha septemberbarn 3pp, håper dette er siste pp jeg også ;o) Aurora i 3pp beredt i 2pp Flippa 18 pp (er egentlig drit-lei av å skrive meg på disse ønskelistene... De funker ikke!) ********************************* Lørdag 20.januar ********************************* bitte 33 1pp *Bea* 12pp (4pp etter SA) moki-76 Turbotrollet (fikk positiv EL-test 5/1, sa da er vel syklusen i rute ...) lioevr 12pp (nå blir det oktober barn satser vi på TriMiEx 1pp c",) Mathja 1pp Lillemy72 7pp - nå må den sitte snart..... gobop 1pp etter SA(veldig usikkert, nesten så jeg ikke tør skrive meg på..) ********************************* Søndag 21.januar ********************************* emblamamma 9pp ¤Gullklumpen¤ 6 pp (3 pp e.sa) Stjernøye 8.pp ~chess~ Positiva 3pp etter MA. (Litt deppa for å begynne på ny pp nå, men samtidig: Oktoberbarn er bra!! Vekt er SJEFSstjernetegn :-)!! alexanders mamma 14 pp gammel (p)røver 7. pp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7723212-ikm-uke-3-ny-101/#findComment-7727031 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 10. januar 2007 #3 Del Skrevet 10. januar 2007 Den nyeste ikm uke 3 er bare helt hvit og ikke mulig å dytte opp... Dette er den eldste siden som er kopier, derfor er det nok mange som ikke står på denne. Skriv dere gjerne opp på nytt ********************************* Mandag 15.januar ********************************* attpåklatt(håper dette er siste ikm) Millah=) Dizzie_2 pp e SA (forsinket EL denne gang men håper på god timing likevel) AniBer7pp sanne 7pp ********************************* Tirsdag 16.januar ********************************* Vilhabeiby 2pp ********************************* Onsdag 17.januar ********************************* Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur! 79`er snart3barnsmamma?? (ikm17-19.01) Tøysekopp 1pp Pus med liten pus?-1pp (tror jeg havner her) Blir en mamma i framtiden? 1pp (IKM mellom 17-20) ********************************* Torsdag 18.januar ********************************* Hm, cirka her :-) dodli 13 pp Victory05 10pp. Alexanders mamma 14 pp. (ca her en plass) 30årogførstegangsprøver 3pp nettan18 (sånn ca) ********************************* Fredag 19.januar ********************************* Vil ha septemberbarn 3pp, håper dette er siste pp jeg også ;o) Aurora i 3pp beredt i 2pp Flippa 18 pp (er egentlig drit-lei av å skrive meg på disse ønskelistene... De funker ikke!) ********************************* Lørdag 20.januar ********************************* bitte 33 1pp *Bea* 12pp (4pp etter SA) moki-76 Turbotrollet (fikk positiv EL-test 5/1, sa da er vel syklusen i rute ...) lioevr 12pp (nå blir det oktober barn satser vi på TriMiEx 1pp c",) Mathja 1pp Lillemy72 7pp - nå må den sitte snart..... gobop 1pp etter SA(veldig usikkert, nesten så jeg ikke tør skrive meg på..) ********************************* Søndag 21.januar ********************************* emblamamma 9pp ¤Gullklumpen¤ 6 pp (3 pp e.sa) Stjernøye 8.pp ~chess~ Positiva 3pp etter MA. (Litt deppa for å begynne på ny pp nå, men samtidig: Oktoberbarn er bra!! Vekt er SJEFSstjernetegn :-)!! alexanders mamma 14 pp gammel (p)røver 7. pp ********************************* Det var en liste allerede fra igår, så da har jeg lagt til den personen som kom på lista igår ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7723212-ikm-uke-3-ny-101/#findComment-7729465 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull i magen:-) Skrevet 10. januar 2007 #4 Del Skrevet 10. januar 2007 Den nyeste ikm uke 3 er bare helt hvit og ikke mulig å dytte opp... Dette er den eldste siden som er kopier, derfor er det nok mange som ikke står på denne. Skriv dere gjerne opp på nytt ********************************* Mandag 15.januar ********************************* attpåklatt(håper dette er siste ikm) Millah=) Dizzie_2 pp e SA (forsinket EL denne gang men håper på god timing likevel) AniBer7pp sanne 7pp Allegodetingertre11pp(6ppeMA) ********************************* Tirsdag 16.januar ********************************* Vilhabeiby 2pp ********************************* Onsdag 17.januar ********************************* Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur! 79`er snart3barnsmamma?? (ikm17-19.01) Tøysekopp 1pp Pus med liten pus?-1pp (tror jeg havner her) Blir en mamma i framtiden? 1pp (IKM mellom 17-20) ********************************* Torsdag 18.januar ********************************* Hm, cirka her :-) dodli 13 pp Victory05 10pp. Alexanders mamma 14 pp. (ca her en plass) 30årogførstegangsprøver 3pp nettan18 (sånn ca) ********************************* Fredag 19.januar ********************************* Vil ha septemberbarn 3pp, håper dette er siste pp jeg også ;o) Aurora i 3pp beredt i 2pp Flippa 18 pp (er egentlig drit-lei av å skrive meg på disse ønskelistene... De funker ikke!) ********************************* Lørdag 20.januar ********************************* bitte 33 1pp *Bea* 12pp (4pp etter SA) moki-76 Turbotrollet (fikk positiv EL-test 5/1, sa da er vel syklusen i rute ...) lioevr 12pp (nå blir det oktober barn satser vi på TriMiEx 1pp c",) Mathja 1pp Lillemy72 7pp - nå må den sitte snart..... gobop 1pp etter SA(veldig usikkert, nesten så jeg ikke tør skrive meg på..) ********************************* Søndag 21.januar ********************************* emblamamma 9pp ¤Gullklumpen¤ 6 pp (3 pp e.sa) Stjernøye 8.pp ~chess~ Positiva 3pp etter MA. (Litt deppa for å begynne på ny pp nå, men samtidig: Oktoberbarn er bra!! Vekt er SJEFSstjernetegn :-)!! alexanders mamma 14 pp gammel (p)røver 7. pp ********************************* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7723212-ikm-uke-3-ny-101/#findComment-7730042 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tredje barn på vei Skrevet 10. januar 2007 #5 Del Skrevet 10. januar 2007 Den nyeste ikm uke 3 er bare helt hvit og ikke mulig å dytte opp... Dette er den eldste siden som er kopier, derfor er det nok mange som ikke står på denne. Skriv dere gjerne opp på nytt ********************************* Mandag 15.januar ********************************* attpåklatt(håper dette er siste ikm) Millah=) Dizzie_2 pp e SA (forsinket EL denne gang men håper på god timing likevel) AniBer7pp sanne 7pp Allegodetingertre11pp(6ppeMA) ********************************* Tirsdag 16.januar ********************************* Vilhabeiby 2pp ********************************* Onsdag 17.januar ********************************* Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur! 79`er snart3barnsmamma?? (ikm17-19.01) Tøysekopp 1pp Pus med liten pus?-1pp (tror jeg havner her) Blir en mamma i framtiden? 1pp (IKM mellom 17-20) ********************************* Torsdag 18.januar ********************************* Hm, cirka her :-) dodli 13 pp Victory05 10pp. Alexanders mamma 14 pp. (ca her en plass) 30årogførstegangsprøver 3pp nettan18 (sånn ca) ********************************* Fredag 19.januar ********************************* Alexanders mamma 14 pp Vil ha septemberbarn 3pp, håper dette er siste pp jeg også ;o) Aurora i 3pp beredt i 2pp Flippa 18 pp (er egentlig drit-lei av å skrive meg på disse ønskelistene... De funker ikke!) ********************************* Lørdag 20.januar ********************************* bitte 33 1pp *Bea* 12pp (4pp etter SA) moki-76 Turbotrollet (fikk positiv EL-test 5/1, sa da er vel syklusen i rute ...) lioevr 12pp (nå blir det oktober barn satser vi på TriMiEx 1pp c",) Mathja 1pp Lillemy72 7pp - nå må den sitte snart..... gobop 1pp etter SA(veldig usikkert, nesten så jeg ikke tør skrive meg på..) ********************************* Søndag 21.januar ********************************* emblamamma 9pp ¤Gullklumpen¤ 6 pp (3 pp e.sa) Stjernøye 8.pp ~chess~ Positiva 3pp etter MA. (Litt deppa for å begynne på ny pp nå, men samtidig: Oktoberbarn er bra!! Vekt er SJEFSstjernetegn :-)!! alexanders mamma 14 pp gammel (p)røver 7. pp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7723212-ikm-uke-3-ny-101/#findComment-7732078 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobop Skrevet 11. januar 2007 #6 Del Skrevet 11. januar 2007 ********************************* Mandag 15.januar ********************************* attpåklatt(håper dette er siste ikm) Millah=) Dizzie_2 pp e SA (forsinket EL denne gang men håper på god timing likevel) AniBer7pp sanne 7pp Allegodetingertre11pp(6ppeMA) ********************************* Tirsdag 16.januar ********************************* Vilhabeiby 2pp ********************************* Onsdag 17.januar ********************************* Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur! 79`er snart3barnsmamma?? (ikm17-19.01) Tøysekopp 1pp Pus med liten pus?-1pp (tror jeg havner her) Blir en mamma i framtiden? 1pp (IKM mellom 17-20) ********************************* Torsdag 18.januar ********************************* Hm, cirka her :-) dodli 13 pp Victory05 10pp. Alexanders mamma 14 pp. (ca her en plass) 30årogførstegangsprøver 3pp nettan18 (sånn ca) ********************************* Fredag 19.januar ********************************* Alexanders mamma 14 pp Vil ha septemberbarn 3pp, håper dette er siste pp jeg også ;o) Aurora i 3pp beredt i 2pp Flippa 18 pp (er egentlig drit-lei av å skrive meg på disse ønskelistene... De funker ikke!) ********************************* Lørdag 20.januar ********************************* bitte 33 1pp *Bea* 12pp (4pp etter SA) moki-76 Turbotrollet (fikk positiv EL-test 5/1, sa da er vel syklusen i rute ...) lioevr 12pp (nå blir det oktober barn satser vi på TriMiEx 1pp c",) Mathja 1pp Lillemy72 7pp - nå må den sitte snart..... ********************************* Søndag 21.januar ********************************* emblamamma 9pp ¤Gullklumpen¤ 6 pp (3 pp e.sa) Stjernøye 8.pp ~chess~ Positiva 3pp etter MA. (Litt deppa for å begynne på ny pp nå, men samtidig: Oktoberbarn er bra!! Vekt er SJEFSstjernetegn :-)!! alexanders mamma 14 pp gammel (p)røver 7. pp ---- Da fjernet jeg meg selv siden tr kom i dag Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7723212-ikm-uke-3-ny-101/#findComment-7737068 Del på andre sider Flere delingsvalg…
aevum Skrevet 11. januar 2007 #7 Del Skrevet 11. januar 2007 ********************************* Mandag 15.januar ********************************* attpåklatt(håper dette er siste ikm) Millah=) Dizzie_2 pp e SA (forsinket EL denne gang men håper på god timing likevel) AniBer7pp sanne 7pp Allegodetingertre11pp(6ppeMA) ********************************* Tirsdag 16.januar ********************************* Vilhabeiby 2pp ********************************* Onsdag 17.januar ********************************* Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur! 79`er snart3barnsmamma?? (ikm17-19.01) Tøysekopp 1pp Pus med liten pus?-1pp (tror jeg havner her) Blir en mamma i framtiden? 1pp (IKM mellom 17-20) ********************************* Torsdag 18.januar ********************************* Hm, cirka her :-) dodli 13 pp Victory05 10pp. Alexanders mamma 14 pp. (ca her en plass) 30årogførstegangsprøver 3pp nettan18 (sånn ca) ********************************* Fredag 19.januar ********************************* Alexanders mamma 14 pp Vil ha septemberbarn 3pp, håper dette er siste pp jeg også ;o) Aurora i 3pp beredt i 2pp Flippa 18 pp (er egentlig drit-lei av å skrive meg på disse ønskelistene... De funker ikke!) aevum, IKM ca idag. ********************************* Lørdag 20.januar ********************************* bitte 33 1pp *Bea* 12pp (4pp etter SA) moki-76 Turbotrollet (fikk positiv EL-test 5/1, sa da er vel syklusen i rute ...) lioevr 12pp (nå blir det oktober barn satser vi på TriMiEx 1pp c",) Mathja 1pp Lillemy72 7pp - nå må den sitte snart..... ********************************* Søndag 21.januar ********************************* emblamamma 9pp ¤Gullklumpen¤ 6 pp (3 pp e.sa) Stjernøye 8.pp ~chess~ Positiva 3pp etter MA. (Litt deppa for å begynne på ny pp nå, men samtidig: Oktoberbarn er bra!! Vekt er SJEFSstjernetegn :-)!! alexanders mamma 14 pp gammel (p)røver 7. pp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7723212-ikm-uke-3-ny-101/#findComment-7738593 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 11. januar 2007 #8 Del Skrevet 11. januar 2007 ¤¤¤ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7723212-ikm-uke-3-ny-101/#findComment-7744258 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 11. januar 2007 #9 Del Skrevet 11. januar 2007 dytt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7723212-ikm-uke-3-ny-101/#findComment-7747808 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 11. januar 2007 #10 Del Skrevet 11. januar 2007 opp! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7723212-ikm-uke-3-ny-101/#findComment-7750310 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 13. januar 2007 #11 Del Skrevet 13. januar 2007 ser det er to her, så jeg dytter denne også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7723212-ikm-uke-3-ny-101/#findComment-7773425 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mortil1snart2<3 Skrevet 13. januar 2007 #12 Del Skrevet 13. januar 2007 Mandag 15.januar ********************************* attpåklatt(håper dette er siste ikm) Millah=) Dizzie_2 pp e SA (forsinket EL denne gang men håper på god timing likevel) AniBer7pp sanne 7pp Allegodetingertre11pp(6ppeMA) ********************************* Tirsdag 16.januar ********************************* Vilhabeiby 2pp ********************************* Onsdag 17.januar ********************************* Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur! 79`er snart3barnsmamma?? (ikm17-19.01) Tøysekopp 1pp Pus med liten pus?-1pp (tror jeg havner her) Blir en mamma i framtiden? 1pp (IKM mellom 17-20) ********************************* Torsdag 18.januar ********************************* Hm, cirka her :-) dodli 13 pp Victory05 10pp. Alexanders mamma 14 pp. (ca her en plass) 30årogførstegangsprøver 3pp nettan18 (sånn ca) ********************************* Fredag 19.januar ********************************* Alexanders mamma 14 pp Vil ha septemberbarn 3pp, håper dette er siste pp jeg også ;o) Aurora i 3pp beredt i 2pp Flippa 18 pp (er egentlig drit-lei av å skrive meg på disse ønskelistene... De funker ikke!) aevum, IKM ca idag. ********************************* Lørdag 20.januar ********************************* bitte 33 1pp *Bea* 12pp (4pp etter SA) moki-76 Turbotrollet (fikk positiv EL-test 5/1, sa da er vel syklusen i rute ...) lioevr 12pp (nå blir det oktober barn satser vi på TriMiEx 1pp c",) Mathja 1pp Lillemy72 7pp - nå må den sitte snart..... Snufsa_80 4 pp ********************************* Søndag 21.januar ********************************* emblamamma 9pp ¤Gullklumpen¤ 6 pp (3 pp e.sa) Stjernøye 8.pp ~chess~ Positiva 3pp etter MA. (Litt deppa for å begynne på ny pp nå, men samtidig: Oktoberbarn er bra!! Vekt er SJEFSstjernetegn :-)!! alexanders mamma 14 pp gammel (p)røver 7. pp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7723212-ikm-uke-3-ny-101/#findComment-7773463 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 14. januar 2007 #13 Del Skrevet 14. januar 2007 Mandag 15.januar ********************************* attpåklatt(håper dette er siste ikm) Millah=) Dizzie_2 pp e SA (forsinket EL denne gang men håper på god timing likevel) AniBer7pp sanne 7pp Allegodetingertre11pp(6ppeMA) ********************************* Tirsdag 16.januar ********************************* Vilhabeiby 2pp ********************************* Onsdag 17.januar ********************************* Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur! 79`er snart3barnsmamma?? (ikm17-19.01) Tøysekopp 1pp Pus med liten pus?-1pp (tror jeg havner her) Blir en mamma i framtiden? 1pp (IKM mellom 17-20) ********************************* Torsdag 18.januar ********************************* Hm, cirka her :-) dodli 13 pp Victory05 10pp. Alexanders mamma 14 pp. (ca her en plass) 30årogførstegangsprøver 3pp nettan18 (sånn ca) ********************************* Fredag 19.januar ********************************* Alexanders mamma 14 pp Vil ha septemberbarn 3pp, håper dette er siste pp jeg også ;o) Aurora i 3pp beredt i 2pp Flippa 18 pp (er egentlig drit-lei av å skrive meg på disse ønskelistene... De funker ikke!) aevum, IKM ca idag. ********************************* Lørdag 20.januar ********************************* bitte 33 1pp *Bea* 12pp (4pp etter SA) moki-76 Turbotrollet (fikk positiv EL-test 5/1, sa da er vel syklusen i rute ...) lioevr 12pp (nå blir det oktober barn satser vi på TriMiEx 1pp c",) Mathja 1pp Lillemy72 7pp - nå må den sitte snart..... Snufsa_80 4 pp ********************************* Søndag 21.januar ********************************* emblamamma 9pp ¤Gullklumpen¤ 6 pp (3 pp e.sa) ~chess~ Positiva 3pp etter MA. (Litt deppa for å begynne på ny pp nå, men samtidig: Oktoberbarn er bra!! Vekt er SJEFSstjernetegn :-)!! alexanders mamma 14 pp gammel (p)røver 7. pp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7723212-ikm-uke-3-ny-101/#findComment-7785482 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre+en=4?? Skrevet 14. januar 2007 #14 Del Skrevet 14. januar 2007 rundt den 18 her og. tvi tvi! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7723212-ikm-uke-3-ny-101/#findComment-7788269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 14. januar 2007 #15 Del Skrevet 14. januar 2007 dytter :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7723212-ikm-uke-3-ny-101/#findComment-7791390 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 15. januar 2007 #16 Del Skrevet 15. januar 2007 dytter enda hardere :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7723212-ikm-uke-3-ny-101/#findComment-7794809 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shake those eggs 11pp Skrevet 15. januar 2007 #17 Del Skrevet 15. januar 2007 Mandag 15.januar ********************************* attpåklatt(håper dette er siste ikm) Millah=) Dizzie_2 pp e SA (forsinket EL denne gang men håper på god timing likevel) AniBer7pp sanne 7pp Allegodetingertre11pp(6ppeMA) ********************************* Tirsdag 16.januar ********************************* Vilhabeiby 2pp ********************************* Onsdag 17.januar ********************************* Nå_Err'e_Faenmeg_Min_Tur! 79`er snart3barnsmamma?? (ikm17-19.01) Tøysekopp 1pp Pus med liten pus?-1pp (tror jeg havner her) Blir en mamma i framtiden? 1pp (IKM mellom 17-20) ********************************* Torsdag 18.januar ********************************* Hm, cirka her :-) dodli 13 pp Victory05 10pp. Alexanders mamma 14 pp. (ca her en plass) 30årogførstegangsprøver 3pp nettan18 (sånn ca) ********************************* Fredag 19.januar ********************************* Alexanders mamma 14 pp Vil ha septemberbarn 3pp, håper dette er siste pp jeg også ;o) Aurora i 3pp beredt i 2pp Flippa 18 pp (er egentlig drit-lei av å skrive meg på disse ønskelistene... De funker ikke!) aevum, IKM ca idag. ********************************* Lørdag 20.januar ********************************* bitte 33 1pp *Bea* 12pp (4pp etter SA) moki-76 Turbotrollet (fikk positiv EL-test 5/1, sa da er vel syklusen i rute ...) lioevr 12pp (nå blir det oktober barn satser vi på TriMiEx 1pp c",) Mathja 1pp Lillemy72 7pp - nå må den sitte snart..... Snufsa_80 4 pp ********************************* Søndag 21.januar ********************************* emblamamma 9pp ¤Gullklumpen¤ 6 pp (3 pp e.sa) ~chess~ Positiva 3pp etter MA. (Litt deppa for å begynne på ny pp nå, men samtidig: Oktoberbarn er bra!! Vekt er SJEFSstjernetegn :-)!! alexanders mamma 14 pp gammel (p)røver 7. pp Vil så gjerne )----------------4pp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7723212-ikm-uke-3-ny-101/#findComment-7795799 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå