Leah & Marcus & Tilda Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Hvordan løser dere problemet med at poden reiser seg opp i sengen ved legging? Til nå har vi måtte sitte og holde ham nede til han sovner, men dette tar mye av vår kveld ettersom han ofte ligger en stund før han sovner. Hvis han får lov å bli stående er det bare tullball som tilslutt ender med gråt...
Anne Marit Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Venninna mi har akkurat slitt forferdelig med dette. I to mnd var det skriking, hyling og ingen søvn i familien. Til slutt satt hun seg ved siden av barnesenga og la ned babyen hver gang hun reiste seg. Hun sa hun slutta og telle etter den 50'ende gangen... etter 1,5 timer sovnet babyen av utmattelse. Dagen etter.... tok deg 5 minutter!!!! De har nå et helt nytt liv med søvn og greier, så prøv dette!!! Dette var dagen før de hadde tenkt å prøve skrikekur, så de er rimelig letta for at de prøvde dette først!! :-)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Det var et godt tips over. Vi brukte Babysafe (sovepose). Da ligger de jo fast nede, og sovnet rimelig fort begge mine.
Leah & Marcus & Tilda Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2007 Noen som har link til hvor jeg får tak i Babysafe? Finner bare sånne poser uten stropper...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Vi har kjøpt på Barnas Hus i Oslo og så vet jeg at de har på babyshop. Hvor i landet bor du da?
Leah & Marcus & Tilda Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2007 Bergen... Har ikke sett på babybutikker enda, bare på nettet. Får vel ta meg en tur på Reflex!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå