Gå til innhold

Korr mye har dåkker klart til gullet kjæm? ;o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heheheh.. Æ hadde alt klart førr længe sia me den første. Å trur æ e klar no, har tatt litt av sia vi har kjøpt hus. Ville ha alt i orden da! ;) Sia æ e så plaga me ryggen så veit æ ikkje kordan den næste mnd blir. Like greit å ha alt under kontroll no. Kan æ slappe av litt. ;p Nån som ser om æ mangle no væsentli?

Vi har kjøpt Simo kombi 625(Solgte den andre simoen 1 mnd før æ bei gravid, litt kjipt ja!!), solbeskyttelse, myggnætting, regntrekk, stellebægg, graca bilstol me base og trilla til, baby bjorn bæresælle med gulpekluter, simo vippestol, jane stellebord (den gammeldagse me mykt stellekar), sprinkelseng har vi fra forrige, himling, gardin til himling, sengekant, ekte merino lammeskinn, såpe til lammeskinnet, 2 stykk laken, juniordyna, 2 stykk sengesett, tisselakena, vogndyna, 2 stykk vognsett, skinnpose og lammeskinnspose (klare ikkje heilt bestæmme mæ kordan æ bi å bruke, kommer litt ann på kulden), babysitter me to veis kommunikasjon, 2 stykk ullbodyer og longs i str 60, ullstrømpebukse, ullsokker, ullvotter, ullhjelm, tynnlue, tykklue, votter, kjøredress i str 56, en go del bodyer og nattdrakter i str 56 og 62 (huske fra forrige at man aldri hadde nok bodyer), strømpebukser, sparkebukse i 56, kosedress i 56, ett strikkasett fra 0-3 mnd, + alt av klær fra forrige unge om det bi en gutt, ammepute, brystpumpe, papirinnlegg, ullinnlegg, brystsalve, flasker, melkeerstatning i tilfelle, smokker, div kremer, salver og såper, gasskluter, vaskeluter, helsetepper, strikka 2 stk helsetepper av merinoull, handuker, vugge til stua, 4 stk ammebher.

Det var en herlig liste! Tror jeg skal bruke den som mal når jeg en gang får rævva i gir til å starte handlingen.

Jeg har ingenting klart! Kanskje bare navnet på den lille jenta, men det er ikke sikkert det heller, hehe!

Nå merker jeg at panikken begynner å bre seg over meg her...

Å bleian e å på plass. ;)

Heldi dåkker e som har funne navn. Det e det vanskligste! Sist hadde æ navne klart fra dag 1 næsten. Hihi.. Å no har æ ikkje snøring. Vaskelig dettan..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...