Gjest Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Jeg er desperat!!! Kan ikke tro det er det mulig!!! Men det står en digital test at JEG ER GRAVID!!!! Kan jeg stole på CB digital test? Løper rundt i huset for å lete etter flere, men fant bare en CB EL test også den slo ut at jeg hadde EL. Hjelp meg jenter, jeg hadde jo gitt opp håpet om å bli gravid....er jeg virkelig det hadde jo ett misslykket icsi forsøk i noveber med testdag i midten av desember. Testen ble veldig fort positiv!!!
Smula 80 Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Gratulerer så masse... Høres ut som du er gravid ja!! nyt det..
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Du er nok gravid ja - GRATULERER!!!!!!!!
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Takk, jeg er i sjokk må løpe på apoteket å kjøpe flere tester..
2 fine små Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Hehe, kjenner stemningen hos deg helt hit, og jeg er 7 timer i tidssone borte. Lykke til, jeg haaper virkelig du er gravid, gratulerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå