Gå til innhold

Diare hos 6 vekers baby..HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 6 veker, og har fått kjempe laus avføring, den er heilt tyntflytande med litt kornete konsestens, slimete oxo. luktar sur søt.

Han vil ikkje ha melk sjølv om eg tilbyr han det heile tida. Han sug då kankje i 3 min å so gidd han ikkje meir.

Var på 6vekers kontroll i går med han, og då meinte lenge at d var normalt. men eg synst ikkje d er det...for han har altis ete annakvar time. m han er kvikk og rask, ligger og sprellar og snakkar, smiler når eg kjem og tar han opp. så akkurat der er han heil i hundre. men ser at han trykker veldig. og har lyst på pupp, m det er som om han ikkje orkar.

nokon som veit kva eg skal gjer. prøve me litt vatn kanksje?20ml??

huff blir jo ganske bekymra når slikt skjer eg da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke være syk ell at det er diare- det kan faktisk være helt normalt med helt vanntynn avføring.....

men om han har 4-6 våte bleier i døgnet får han nok væske. Suger han i tre min får han nok i seg endel. Tilby brystet ofte-en liten skvett her og der blir litt det skjønner du...

God bedring da

Skrevet

Bæsjen høres helt normal ut spør du meg:)

Ang at han spiser bare i tre min, så er kanskje det litt lite. Barnet mitt spiser i ca 7-10 min, og da er hun god og mett. SÅ ikke alle barn bruker så lang tid. Men 3 min er kanskje litt lite..

Kanskje du tilbyr han pupp litt for ofte? Husk at de forandrer seg, og nå når han er 6 uker er det ikke sikkert han vil ha mat like ofte lenger.

Skrevet

ta han med til lege for sikkerhets skyld..... han er jo så liten når han er bare 6 uker. Bedre men en gang for mye til legen, enn en gang for lite

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...