Gå til innhold

tar dere med baby til byen og går i butikker innimellom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller er det bare stress, syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå som han er 6 mnd er det bare stress. Umulig å gå i klesbutikk f.eks, så når jeg skal noe sånt dumper jeg småtten på pappa'n og går alene. Deilig!

Skrevet

ja, det er det jeg syns også. hun er 6 mnd og blir sur hvis hun ikke sovner når hun skal.

Skrevet

jeg har med lillegutt på 4 1\2 mnd i butikkene..han sovner som regel i vogna si og hvis han blir grinete får han melk og da sovner han så godt så..

Skrevet

Tja, rusler gjerne på et senter jeg, men da på dagtid når det ikke er noe særlig med folk. Jeg synes det bare er stress på en lørdag f. eks.

Vi har et lite lokalt senter her jeg bor, og går gjerne tur med vogna bort til senteret og handler middag og sånt eller bare tar en kaffe eller titter i de ti butikkene som er der før jeg tusler hjem igjen :))

Skrevet

Ikke så ofte. Hadde jeg hatt trilleavstand til byen/butikkene, så hadde det nok vært mye oftere.

Min er 8mnd. Skal han være med i butikkene, så drar vi når han er våken. Ellers sover han for lite og blir sutrete.

Skrevet

Jeg tar henne med meg uansett jeg! Beregner god tid, eller at jeg kan få dårlig tid. Kikker litt i butikker, tar henne opp litt hvis hun gråter fælt, setter meg ned på en kafe og slapper av, gir henne kanskje en sup, hun sover litt(med bittelitt skriking først, tar meg en liten "trillerunde" ute eller inne). Er vi heldige, treffer vi på noen, og hun får litt ekstra oppmerksomhet.

Dessuten har hun bare godt av å komme ut litt! Tar oss en tur en gang i måneden ned på kjøpesenteret kanskje, ukentlig i butikkene her hjemme.

Skrevet

Jeg har han alltid med :o)

Kanskje mest fordi jeg bor oppi ei rassmalabygd, med over en times kjøring til nærmeste kjøpesenter..? Hehe, uansett så er det bare kos syns jeg. Det blir litt ekstra trafikk når han skal sove siden han er så vant til senga si, men da tusler jeg bort i et stillere hjørne og rugger på vogna til han sovner.

Syns at å handle er en del av dagliglivet, og syns det er viktig å ta han med i alt det daglige :o) Virker som han syns det er stas selv og, med masse mennesker og masse å se på :o)

Skrevet

Hun er 10 mnd og krabber og reiser seg i turbofart. Så det er helt håpløst å være i prøverommet...Bedre å gå med en venninne så bytter vi på å passe hverandres:)

Skrevet

Ungen min er en skikkelig kjøpesenter-unge! Blir helt fascinert av lys og folk osv. Men hun må få sitte oppreist i vogna, ikke ligge nede. Og så må hun få komme ut av vogna etter en stund og få litt frukt og vann f.eks. Så det går fint å gå i butikker. Har alltid et par leker med til henne i tilfelle hun blir rastløs. Men å prøve klær er verre... da må jeg i så fall ha med noen som kan passe vogna imens.

Skrevet

Har igrunn aldri fått det til å fungere, å ta han med på handling. Jo, de første 3 ukene han levde ..! Etter det har han blitt en liten "Al Qaida" - driver med terror på foreldra sine ;o) Bruke laaang til på å få han til å sove, og sliter med amming og mating forøvrig. En liten utlipass gutt. Stakar lille ... så han trives best i kjente omgivelser! Da gir vi han det - og satser på at han klarer å tilpasse seg litt mer etterhvert :o)

Skrevet

Har ofte med meg snuppa på 9mnd jeg! Ser ikke noe problem i det! Når hun er våken får hun sitte i vogna og titte, det synes hun er moro! Skal hun sove legger jeg den ned og henger noe foran i det hun sovner, slik at det er mørkt!

Hadde jeg ikke kunnet hatt med snuppa, så hadde jeg aldri kommet meg ut..

Skrevet

Ja vi er masse ute å shopper og reiser og alt som ellers skal skje med gutten vår. Nå er han blitt 5mnd har gått så fint hitil i allefall

Skrevet

Har han med over alt. Han er 4,5 mnd og sover nesten alltid i bilen, butikken og på kjøpesentret. Så lenge han får pupp når han vil, er han blid og fornøyd.

Skrevet

det er litt stress ja :) ....men av og til bare må en....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...