Gjest Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 det går visstnok ann å spørre om og skrive om de aller fleste teamer herinne, men hvis noe finner på å si noe freidig om sex så blir det med en gang spurt om hvorfor man skriver herinne.. jeg blir så oppgitt, det er da 2007, ikke 1807!!
Luni og go'gutten =) Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Det kan ikke være fordi man rett og slett ikke har sex lenger, og det irriterer noen å bli minnet på det..? ;o) hehe..
*bolla pinnsvin* Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Er det det?? Aldri lagt merke til... Men, men, spør alt du vil, så skal jeg svare deg så godt jeg kan
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Hehehe.... Luni Jeg svarer gjerne på sexspørsmål jeg, men så har jeg en del sex også da... Men skjønner ikke hvorfor man ikke kan spørre om sex, dette er jo ikke et forum som handler om en spesiell ting. Det heter småtroll 0-1 år og correct me if I'm wrong, men ingen småtroll uten sex... )
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 haha.. jeg bare reagerte på et innlegg der den kommentaren kom opp da ei skrev om orgasme.. det er ikke første gangen, har sett det mange ganger før! men er kanskje som du sier, at noen irriterer seg fordi det ikke er så mye aktivitet lenger.. hehe..
Luni og go'gutten =) Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Aaa, den svarte jeg faktisk på, med nick og alt.. Kan si det igjen jeg; Jeg er ei vrangmus som må jobbes hardt med for å få orgasme. *snufse*.. Noen tips? ;oP
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 vrangmus.. hehe.. det var løje ord:-) nei, har vel ikke så mange tips, men har du prøvd hjelpemidler? manuell stimulering?! ;oP
kruta78 Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 er et eget forum som heter "sexdebatten". Se til venstre:)
Luni og go'gutten =) Skrevet 10. januar 2007 #9 Skrevet 10. januar 2007 Er manne-stimulering og manuell stimulering det samme? I så fall har jeg vært borti det, såvidt..
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #10 Skrevet 10. januar 2007 ja, vet jo at det er et eget forum.. men der er det jo lite trafikk så dem som lurer på tng syns vel det er greit å skrive her tenker jeg.. er jo så med mange andre temaer også.. ved manuell stimulering tenkte jeg på at du tar på deg selv under samleie, eller at mannen di gjør det. eler at du feks bruker en vibrator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå