Gå til innhold

Indisk babyhengekøye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne, og har brukt den til et barn tidligere? Vi har veldig liten plass, og har ikke andre alternativ fra starten av. Så det hadde vært fint og hørt hva andre syns om denne køyen. Den ser så fin ut:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den, men har ikke brukt den enda (dette er vår første). Den ser veldig fin og praktisk ut, nevnte det for jordmor og hun sa at den hadde et veldig godt rykte. Barnet vugger seg selv i søvn og føler det trygt og godt å ligge der på et lammeskinn el.l.

Den skal henge over senga vår, etterhver når vesla skal over i sprinkelsenga skal den brukes i stua og på barnerommet til soving på dagtid.

Tror og håper at det blir bra :-)

Skrevet

Tusen takk begge to...skal sjekke den på finn. Men du som har kjøpt den, skal dere ha madrass oppi den også? Og kjøper dere evt. lammeskinn og madrass også fra laidback?

Gleder meg til å få den i hus:-)

Skrevet

Vi skal ikke ha madrass. Har hørt at den som kommer fra laidback lukter litt funky og må vaskes flere ganger først. Det er strengt tatt ikke nødvendig med madrass når babyen er så ung. Vi har kjøpt lammeskinn på babyshop som vi skal bruke, og etterhvert skal hun jo over i sprinkelsenga. Om jeg skulle hatt madrass ville jeg nok kjøpt den på laidback.

Den er skikkelig fin, gleder meg til å få den opp. Det er jo egentlig bare å sette igang, men da kommer jeg til å begynne å vaske sengetøy og re opp etc. Kjenner meg selv ;-)

Skrevet

Jeg var på posten i dag og hentet vår indiske babyvugge fra laidback. Vi har hengt den opp på soverommrt over senga, og ser virkelig fram til å få prøve den. Den ser utrolig smart og praktisk ut, og er fin i tillegg. Tror dette må være en fulltreffer, er veldig glad for at vi bestilte den, selv om den var dyr. Storesøster på 5 har forøvrig prøvd den!! (...og det tåler den!)

Skrevet

noen som vet hvor lenge den kan brukes?

for vist vi må bytte til vanlig sprinkel seng senere ser jeg ikke helt vitsen. DETTE ER HVA JEG MENER, trenger ikke være enige dere.....

Skrevet

Hurra, nå fikk jeg kjøpt en på finn......glad nå:-)

Jeg skjønner godt det du tenker vimsa, jeg lurer veldig på det samme. Mange sier at de begynner å føle at den er utrygg når barnet snur seg...sånn rundt 6mnd. Men jeg håper så inderlig den fungerer til babyen er rundt ett år, ellers må vi flytte eller tenke veldig kreativt....har absolutt ikke plass til ei sprinkelseng vi.....så vi får se, skal iallefall prøve.Blir spennende.

På laidback sine sider, står det at den kan fungere som seng gjennom det første året. Så lyt me sjå veitdu:-)

Skrevet

Hva betalte du?? Vi har en som vi muligens skal selge seh, men vet ikke hva de koster.. den er lite brukt, men vi har desverre ingensteder å henge den:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...