Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe måtte flire litt...slutte med bleier i en alder av få mnd. Jaja. Så på frokosttv på nrk i stad. Alt vi skal finne på.

diaperfreebaby.org tror jeg adr var.

Ja hva synes dere?

Gutten min er 4,5 mnd. kanskje på tide å begynne pottetrening?

;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, hørt om det før ja, det er jo bare ett land sånne tanker kan komme fra! :-)

Jeg kommuniserer visst dårlig med babyen min, for jeg klarer ikke å vite at hun skal tisse!

Skrevet

Stakkars små synes jeg, det må jo bli ekstra press...bleiefrie før de kan gå å sette seg selv, nei da skifter jeg heller noen ekstra bleier. Vil tro det er mindre styr;)

Skrevet

Jeg vil si stakkars mødre også jeg! Det er et forferdelig press på morsrollen, at man skal være så perfekt. Og barnet er jo et speil av foreldrene.

"Normale" retninger innenfor barnepleie anbefaler bleieavvenning fra rudnt 2 års alder.

Skrevet

eh... jeg vet om folk som benytter seg av en metode der babyen etterhvert sier ifra selv når den må på do. Jeg syns faktisk ikke det er så dumt jeg, bleier er jo noe vi bare bruker her i vestverden, og det virker ganske pes når man begynner med pottetrening - syns jeg da.

Bruker bleier på gutten min men med neste barn kunne jeg godt tenkt meg å bruke den metoden.

Så det så!

Skrevet

de tisser jo hele tiden! da må de si fra ofte!

Skrevet

artig å stå opp ørten ganger på natten-not! :)

Men det skal sies at for få år tilbake syntes man det som er vanlig i dag var merkelig og uhørt. Så godt mulig det her er normalen om noen år.

Dette innlegget var ikke ment som negativt til de som vil prøve da!!!! Jeg hadde bare ikke hørt om det før:) Og ville lufte hur dibfolket så på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...