brooklyn Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Jeg som har kjeftet på min mann fordi han gav lillemann krem på boks på søndag, og lillemann har ikke sovet skikkelig siden. I natt kjente jeg en liten jeksel som hadde tittet frem.. Stakkars liten gutt! Noen gode råd og tips til hvordan lindre smertene? Er det ok å gi paracet? Han er jo selvsagt helt salig og grinete i vill blanding, siden han sover så lite om nettene og er så fryktelig trøtt...
Expat Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Du kan jo sjekke med din helsestasjon, men vi har "lov" hos vår lege å go det i slike situasjoner.
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Ja,det er helt ok å gi paracet hvis du ser han plages med tennene....
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Jeg var hos legen med min hylskrikende jente som får tenner nå. Legen sa jeg skulle gi henne paracet i opp til 14 dager sammenhengende hvis det var nødvendig. Nå er hun sterkt plaget da, har veldig vondt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå