Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig noen svarte sist, men jeg får ikke opp de gamle trådene.. Etter den helt *kriserammede* kvelden i forrigårs da jeg måtte klare meg uten bim (forumet nede), får jeg ikke opp noen av de gamle trådene, og kan heller ike se om oen svarte meg.. Så prøver igjen;

Når vasker dere klærne til bebisen, jeg har egentlig såå lyst til å begynne, men vil jo helst at de skal være "nyvasket" når han kommer også da...

Har 73 dager igjen i dag :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror jeg er litt tidlig ute, men jeg har allerede begynt! :o) har 67 dager igjen.. det er mye å vaske, så hvorfor ikke begynne? ;o))

Skrevet

Jeg også begynte tidlig med å vaske trur jeg. Har tatt litt og litt. Nå er det ca 23 dager igjen og vaska di siste plaggene igår :-)

Skrevet

jeg er snart i uke 30, hadde tenkt å vaske de klærene og gjøre klart, det jeg skal ha med på klinikken. pakke det godt inn i sånne tynne vite poser, for å unngå støv.

Skrevet

Jeg tenkte å begynne å vaske klærne når jeg går ut i permisjon jeg... Da har jeg jo noen uker å gjøre slike ting på! Men dyna og madrassen er vasket allerede, siden det tar lengre tid å tørke. Og skinnposen har jeg sendt på rens. Jeg har 47 dager igjen til termin.

Skrevet

Jeg begynte litt ute i permisjonstiden. Var en veldig koselig ting å holde på med, kjentes ut som jeg var ti år igjen og lekte med dukkene mine:)

Skrevet

Jeg startet da jeg startet permisjonen min. 3 uker siden. termin i dag ;o)

Skrevet

Ser at noen har sendt skinnposen sin til rens. Vi har kjøpt voksipose, burde vi vaske den før bruk? Den er ute til lufting nå, og vi har vasket det tøystykket der babyen skal hvile hodet, trodde det var nok jeg

Skrevet

Vasket de etterhvert som det kom i hus. Flere måneder siden jeg vasket noe av det. Poenget er jo å få bort kjemikalier. Hvor støvete kan det bli i en skuff? Jeg vasker ikke opp igjen klær til meg selv jeg ikke har brukt på flere måneder heller.

Skrevet

Jeg har ikke begynt å vaske det enda,også bruker jeg kommoden til vintertøy nå,har 82 dager igjen.. men sist vasket jeg alt og la det fint brettet i blanke poser,også når det var 1-2 uker igjen så la jeg det ut av posene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...