har en liten spire i magen min Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 har dere fått ordnet det med sovinga? selv sover lillemann her hele natten. gjorde det når vi starta med grøt, pluss at han har to dupper på dagen. vi (eller jeg da) gir grøt først, så bader jeg han og tar på nattis. Etterpå setter vi oss ned i sofaen, så får han flaske med litt varm melk, å den gjør han ganske sigen.. så legger jeg han i senga, å der sovner han! på sykehuset sa de at premature trenger mere søvn, men i begynnelsen sov han fint lite om natta :-) Klem fra oss
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Hei på du! Og tusen takk som spør :-) Jo nå har vi hatt kveld hele dette året!! Gått ifra å få henne i seng ca 2300 og stå opp 0400, fra å legge henne ca 1930-2000, og at hun da sover hele natten, våkner 2-4 ganger, men trenger da kuin trøst, er ikke lys våken. Hun får hvile 1gang om dagen, ca 2 timer, istedet for to hviler på 15-30min. Ellers har jeg funnet ut at hun har veldig følsom mage, får vondt i magen av ingenting. Før så spiste hun brødmat og storsett det vi spiser til middag. Nå får hun grøt med sviskesaft, mme og babymiddag på glass. Så får hun kansje smake litt brød ect iløpet av dagen. Så får vi heller prøve å introdusere vanlig mat etterhvert. Merker det utrolig godt på formen og humøret og ikke minst overskuddet mitt, har hatt det mye bedre dette året :-) :-) Vi har en jente på 2år fra før av også, så at jeg er utvilt betyr mye. Vesla blir 1 år i slutten av månden, stor jente allerede, dette året har flydd avgårde. Er glad på deres vegne at det går så bra med legginga! Håper det går bra med han ellers også:-) Ha en strålende kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå