NickNoLte Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 har prøvd å gitt lillemann mat siden han var 6 mnd, men ingenting har slått an! jo middag går an, men nå har jeg nettopp slitt med frokosten, ikke en smule... og sånn er det ved de fleste måltidene...... noen andre som har hatt barn som ikke vil spise - når begynte det å bedre seg?? er 12,5mnd
krokofant666 Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Nei, hei på du. Koselig å treffe kjentfolk. Begynt i jobb igjen? Har ikke mye råd å bidra med desverre for her er det heller motsatt. Må begrense inntaket.. Håper det ordner seg.
NickNoLte Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2007 begynt innkjøring i barnehagen igår, så jobb blir det etterhvert. tar rolig innkjøring, så satser vi jobb februar! skal nedover til barnehagen nå...
NickNoLte Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2007 hehe hei forresten ja.. travel jeg nå... men det var lenge siden! du er her enda du og!??
Expat Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Nå husker jeg ikke forhistorien her. Har barnet noen diagnose? Er han nærmest fullammet nå? Er vektoppgangen ok? Spiser han selv? Er han interessert i deres mat? Sitter han ved bordet når dere spiser?
NickNoLte Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2007 er ikke noe forhistorie - muligens jeg har klaget litt før bare :-D ikke noe diagnose Det blir endel pupp ja... men får ikke om natta lenger.. (holdt på lenge med det!) vektoppgang.... Det var heller ned 500 gr ca, så vi skal på kontrollmåling om 1 mnd jeg legger biter til ham på bordet. noen ganger spiser han dem, noen ganger feier han dem bare vekk... ellers får han av meg... Har ikke gitt ham så mye større biter av skiven enda.... Han liker godt det vi har til middag, og han sitter med oss når vi spiser ja. (frokost og lunsj med meg, middag med alle 4. kveldsmaten blir for seg selv (og meg da, men jeg spiser ikke -bare mater!) for da sitter storebror og ser barnetv... han har nettopp begynt i barnehage, så da må han jo spise... puppen er borte da.....
Expat Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Er det noe i veien for at han i en overgangsordning (til vektoppgangen blir bra!) at han får "middag" til frokost og lunsj? Vår lille var glad i grønnsaksblanding (gulerotterninger og erter, samt brokkoli!), makaroni eller små pastaskruer med pesto, røykelaks, servelatpølsebiter...
NickNoLte Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2007 neida, jeg har gitt ham middag flere ganger til dagen jeg! både 2 og 3! :-D men i barnehagen bør han vel ha noenlunde samme som de andre på avdelingen har, så det ikke blir noe misunnelse!!??
Expat Skrevet 10. januar 2007 #9 Skrevet 10. januar 2007 Vel, din lille er veldig liten og tro meg, han forandrer smaken ganske snart! Hvis du sender med en pølsesnabb og litt pastaskruer i en matboks så kan vel "de store" forstå at han er liten og ikke er "stor nok til å spise skive"? Dette klarer vel de ansatte å bortforklare på en grei måte. Barnet ditt har gått ned 500g, det er viktig nå på vinteren å ha litt å gå på!
NickNoLte Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 10. januar 2007 hehehe, ja sant det! viste ikke om barnehager var veldig striksne på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå