Gå til innhold

hei lurer på om dette er et dårlig tegn?

Anbefalte innlegg

hei sitter her å er livredd har vært igjennom to svangerskap utenfor livmor og et normalt svangerskap nå er jeg gravid ! det jeg lurer på er jeg fikk ømme pupper rett etter el men nå har det avtatt jeg er 4 +3 er det noen som har opplevd det og alikevell vært gravide? har også murring i ryggen og magen! så jeg er livredd for at det er noe galt!!!!

Fortsetter under...

Jeg hadde sterke kramper som var helt vannvittig vonde i mitt forrige svangerskap, i tillegg hadde jeg to blødninger i uke 6 og 9.

Ca 9 mnd senere fikk jeg en nydelig jente.

Jeg tenker nå som så, er det noe galt så er det det.

Men når man har vært gravid utenfor livmor før,(det har jeg også) så har man krav på tidlig ul..

Jeg har vært på ul for noen dager siden for jeg er gravid igjen, der så jeg et lite hjerte banke, og babyen lå inne i livmoren :-)

Få en tidlig ul så slipper du bekymre deg! Jeg har også murringer og smerter denne gangen men tar det mer med ro nå etter ul.

Mente ikke at det er det samme for meg om noe er galt, jeg tenker på tidlig i svangerskapet, om det skulle ende i SA eller MA, da er det jo en grunn til det og var det beste for babyen.

Men trist er det uansett.....

ja jeg skjønner hva du mener men det er den ventinga som er værst ! jeg har snakket med legen min+ gynokologen somoperert meg sist å spurt om de ikke kanta blodprøver og ul men de ville vente til uke 6 ! enda det gikk galt begge gangen tidlig i uke 5! så da må jeg nok bare vente!

Annonse

Både kvalmen og mensmurringer er faktisk gode tegn, så jeg håper du klarer å slappe av i tiden fremover! -Med din historie, så ville jeg nok tatt en tidlig UL for å sjekke at alt er på rett plass, men sånn som det høres ut, så er du i rute ;-)

Jeg mar måttet ha tidlige UL'er i begge svangerskap pga til tider store blødningner, men heldigvis så ser alt fint ut nå, og jeg har en vakker liten gutt på 2 og ett halv år!

Lykke til!

Hjertet på den lille begynner ikke å slå før 25 dager etter befruktning. Så når du er i uke 7 kan du først se et hjerte på UL. Jeg var 6+4 da jeg fikk se hjertet slå for første gang... Jeg fikk også beskjed om det at dersom jeg hadde feilberegnet EL etc. var det ikke sikkert hjertet ville slå ennå. Men slapp heldigvis å bekymre meg for om jeg var kortere på vei...

Jeg var på ny UL på sykehuset når jeg var 8+6. Da så jeg masse mer og selvfølgelig et hjerte som slo...

Jeg var som deg veldig bekymret for om noe var galt. Men nå er jeg bare glad og fornøyd og kjenner etter på magen min om den vokser litt..

Er nå i uke 10 og har under 3 uker igjen til mine 3 første måneder er overstått..

Klem fra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...