Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Prøvde å takke inne på spåsidene, men tror ikke du har sett det. Det var meg som hadde mista TR, og spurte så fortvilet hva som hadde skjedd. En annen spådde TR tilbake i januar,-og graviditet til våren.... Du sa at TR ville kommef ør jul, og følte noe hormontull.... Også "så" du graviditet til sommeren,-eller fødsel....... Så testet jeg positivt 13.desember (dag 42!!!!!), også ble jeg redd for å miste da to hadde spådd TR tilbake i løpet av en måned. Men så så jeg innlegget ditt igjen. Og du skrev så vitterlig at det ville ordne seg før jul,-ikke nødvendigvis at TR skulle komme,- og fødsel til sommeren stemmer nok bra om dette går bra. Foreløbig termin er medio august ) Takker så mye igjen, og lykke til med fødsel og ikke minst den siste laaaange tiden før det skjer:o) Klem
cec26 Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Hei:) tusen takk for tilbakemelding... Husker deg ja.. gratulerer så mye, kommer til å gå kjempe bra dette her:) Lykke til videre du og... >Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå