mayla22+gull i magen :o) Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Vi klarer rett og slett ikke å bestemme oss... Både sambo og jeg liker godt begge vognene, og det er for- og bakdeler med begge to. Det eneste vi er halt enige om, er at det må bli en av disse. Har sett på mange, men finner noe vi ikke liker ved de fleste. Så valget er: Enten Quinny 3XL comfort eller Emmaljunga City Cross? Egentlig var drømmevogna Edge Duo, men den blir for tung. Hvilken hadde dere valgt av disse to???
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Vurderer selv disse 2 vognene. Kommer vel an på hva som betyr mest: stødighet eller trillekomfort.. 3-hjulingen er super når man er i butikker, gjør det enkelt å trille der det er trangt/mange mennesker, men kan lett tippe når barnet blir 1-2 år og snur mye på seg i vognen. Hvis dere kommer til å bruke vognen som et sted hvor barnet skal sove mye når han/hun er over 1 år så ville jeg gått for city cross: selv tror jeg ikke at jeg vil bruke den så mye til det. Viktigere for meg med fremkomlighet i butikker og da er jo quinnyen best. Huff, ikke lett det her...
-Bobsi Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Jeg hadde nok valgt City Cross av disse to. Bagen til Quinny er så liten at du må skifte til sportsdelen midt på vinteren. Sportsdelen til Quinny er også ganske smal. Men det finnes jo andre alternativer også. Emmaljunga City Jet har jo også svingbare forhjul.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 dere burde gå for city crossen er mye mye stødigere enn quinnyen og bagen er liten
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Eg har valgt city cross, syns 4 hjul er bedre enn tre hjul..mer stødigere. Syns ågså at d e et pluss at den e bra på snøvær, åg litt i terreng. Den fungere jo ganske bra på kjøpesenter åg liksom, men d e jo ikkje bare der eg ska trille;) Men dem e sikkert gode vogne begge to:)
Fikk maibaby06 Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 jeg ville valgt city cross helt klart!! :-) Etter å ha vurdert 3xl på min første vognrunde, ble det raskt klart at bagen ville bli alt for liten, i tillegg til en del andre negative ting med 3xl. En annen sak er at den er ganske bred mellom de to bakerste hjulene, slik at du kan få problemer i trange butikker etc. Jeg endte med teutonia s3, og har senere kjøpt city cross. Er veldig fornøyd med mine to vogner:-) !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå