Gå til innhold

Flere som sliter med matinntaket???

Anbefalte innlegg

Jeg har store problemer med å få i meg mat. Ikke fordi jeg er kvalm eller uvel, men fordi det ikke er noe som frister. Vet jo at jeg må spise, men klarer bare ikke... Har aldri hatt noen form for spiseforstyrrelse, men lurer på hva som "feiler" meg nå.

Legen er veldig lite fornøyd med at det er sånn, og nå har mamma begynt å ringe hver dag for å høre hva jeg har spist. Ikke for å sjekke, men av ren bekymring!

Til nå har jeg gått ned 8,5 kg, opptil 2 kg på èn uke. Går så lenge at jeg til slutt kan spise en hest, men når jeg først får mat, tar jeg 2 biter og er så mett som aldri før. Noen andre som har det sånn???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7721557-flere-som-sliter-med-matinntaket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg godt igjen.

Jeg er ikke så "ille" som deg men jeg spiser veldig mye mindre og jeg har gått ned 5 kilo.

Legen min sier det ikke er noe farlig ennå.

Baby`n tar jo den næringen den trenger uansett, men hvis du ikke får i deg næring i hele tatt så vil det jo gå på kroppen din og du blir veldig sliten.

Jeg oppfordrer deg til å spise kjeks eller drikke masse.

Noe er bedre enn ingenting.

Vanligvis spiser jeg 3- 4 brødskiver til lunsj og frokost, men nå kan det holde med 1. og da merker jo selvfølgelig kroppen at den får mindre mat.

jeg sliter med maten ja...

jeg spiser kun to ganger om dagen, jeg har mye å tære på men men.

jeg gikk ned 4 kg i det første svangerskapet mitt og 25 kg i det andre.. og nå er jeg spent om jeg går ned igjen.. uff

er ikke noe greit det heller nei, har fått beskjed på sykehuset at dersom

jeg tar av meg mye blir jeg innlagt med engang...

Var på vekta i dag, og enda en halvkilo har falt av. Har nok å ta av, men begynner å bli litt bekymret. En hel skive hørtes godt ut, er glad hvis jeg klarer en kvart. Uheldigvis er den maten som frister mest den som er minst sunn, men prøver å holde meg i skinnet. Klarer uansett ikke å spise mer enn en halv cheeseburger fra Mac`ern.

Skal til jordmor 22. jan, lege den 24. og adi pol på Riksen den 17. Får høre om de har noen gode råd til meg!

Hilsen hovedinnlegger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...