Gå til innhold

Alt som e citrus i! JA TAKK!

Keiko&Sivert Nikolai<3

Anbefalte innlegg

Eg har fått totalt citrusfrukt dilla, eg e heilt sekker på at ungen blir å ha citrusallergi når den poppe ut;p

Får liksom aldri nok!

No e d blodappelsin som e tingen;p

Kan spise opptil fem stk pr dag:p

*men d sa jordmora at d ikkje va heilt bra me førr masse c-vitamin, så eg burde holde meg tell 2-3appelsina pr dag*

Men d e jo egentli ett luksus problem, bedre å ha dilla på appelsin, enn sjokolade;p

Fortsetter under...

Appelsiner er det beste jeg vet!

Jeg hadde ikke spist appelsin før jeg tilfeldigvis tok med meg en appelsin i bilen på vei mellom alle julebesøkene (var da 12 uker på vei).

Det var helt himmelsk når jeg fikk den deilige appelsinsaften på tunga. Jeg merket det ikke selv, men satt og stønnet lavt og smattet og spiste som en gris.

Da jeg nesten var ferdig med appelsinen hadde mannen min tydelig fått fnatt av disse lydene :-) Han spurte om det ikke gikk an å spise litt stillere! Nå må jeg ta meg sammen hvis jeg spiser appelsin i selskap med andre, for jeg merker ikke selv hvordan jeg griser :-)

Etter dette her jeg også fått lyst på det meste av frukt og grønnsaker, og får vann i munnen når jeg går forbi disse diskene på butikken!

Men appelsiner er fortsatt favoritten!

He he...Her går d i sitron og lime!! Kan spise opptil maaaange for dagen! Tungen min sprekker som bare d.. he he...har alltid likt sitron da, men ikke så godt lime...Sambo holder på å bli sprø, han synes d lukter helt forferdelig:) He he...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...