Gå til innhold

Juni: Gruer meg allerede masse til permisjonsslutt!!!

Anbefalte innlegg

Det er så herlig å være sammen med jenta mi og se hvordan hun forandrer seg fra dag til dag! Det så herlig å få et så nært forhold til henne! Det er så herlig å oppleve verden sammen med henne!

Gruer meg masse til jeg skal levere henne til noen andre, mens jeg er på jobb :( puff

Fortsetter under...

Akk! Jeg gruer meg jeg også. Men gleder meg samtidig. Begge deler. Jeg synes det er supert å være hjemme, men merker at jeg trenger andre impulser snart. Dessuten har jeg så fantastiske kolleger som jeg gleder meg til å treffe. Skal tilbake etter påske. Heldigvis skal papsen være hjemme i hele 4 1/2 måned etter det, så knerten er 14 måneder når han begynner i barnehage. Jeg også meg til å ovelate ham til noen andre. Jeg husker hvor grusomt det var da eldstejenta begynte hos dagmamma (vi fikk ikke barnehageplass den gangen). Nå er det heldigvis lett å få barnehageplass, men jeg tror det blir ille nok å gå fra ham der også. Ungene har godt av det, da! Vi er jo ikke de eneste de skal forholde seg til her i verden.

Ja det er herlig å være hjemme med gullet, men må si jeg gleder meg til å jobbe også...veldig blanda følelser om det her!:) har en super duper jobb som jeg trives sååååå godt i og er innom der støtt og stadig:)

Nå skal gullet være hos bestemor (som er dagmamma) litt før han skal ut i barnehage så det er også en liten trygghet:) både for han og meg tror jeg:)

Jeg har sagt opp jobben min, og skal hjelpe sambo med det nye firmaet hans! Gruer meg likevel.. Kommer ti å savne herligheten min masse, være redd for å glipp av store og små ting! Han skal være litt hos Bestemor og tante når de har mulighet, ellers kommer han til å være med meg så langt det er mulig!

Kunne egentlig godt tenkt meg å være hjemme med han frem til han var nærmere 2 år! Kanskje vi har råd til det på neste mann!

Samme her, tenkte på det etter noen mnd jeg, synes tiden gikk så gruelig fort. Nå går den sånn passe og jeg KOSER meg. Skal ta litt lengre permisjon, til august, så nå sparer jeg litt penger. MEN skal sende inn en søknad på en spennende jobb i morgen så da får vi se om jeg begynner tidliger. Hvor jeg skal gjøre av tulla da vet jeg ikke, den tid den sorg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...