Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Hei! Jeg har lest mye om ADHD, sjekket mange hjemmesider osv. så dette er ikke den informasjonen jeg søker. Det jeg lurer på er hvordan dere som er mødre til ADHD-barn (spesielt sønner) som i etterkant er utredet og diagnostisert, først mistenkte at barnet hadde ADHD. Jeg er selv mor til en gutt som jeg nå og da er litt i tvil om. Derfor kan det være litt interessant å høre eksempler på oppførsel som fikk dere til å skjønne at alt ikke var som det burde være.
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Kan jo fortelle litt om min sønn som er 11 år, og fikk diagnosen i oktober 2006. Urolig i kroppen kjeder seg fort klarer ikke leke lenge med en ting rotete av seg ingen kontroll på klær/skolesaker ukritisk til hva han forteller fremmede mennesker kommer dårlig overens med mange barn tilstede samtidig oppmerksomhetssyk et voldsomt temperament søvnvansker Det som har vært fremtredende fra han var veldig liten av har vært behovet for oppmerksomhet, aggresjon og søvnvansker
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Mye av det samme som skrevet over her. Fra han var liten så virket han sjelden fornøyd, veldig urolig og pratet i ett.. om alt og ingenting. Hoppet fra ett tema til et annet før noen hadde rukket å svare på det første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå