Gå til innhold

Gravide på og rundt Jessheim

Anbefalte innlegg

Hei hei alle sammen!

Jeg er 5 mnd på vei og bor på Råholt, men jobber på Jessheim. Har ikke bodd så lenge i område, så jeg kjenner ikke så mange.

Kunne godt tenke meg å møte og bli kjent med andre gravide =)

Noen som har lyst på å møtes?

Hilsen Mona

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7721204-gravide-p%C3%A5-og-rundt-jessheim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann hoppsann! Jeg bor på Gjerdrum og kan godt være med på treff. Har bodd her ca. 1,5 års tid.

30 år og førstegangsfødende. Er i uke 37 nå.

Har akkurat solgt bilen min (hadde varebil) og er derfor kun "flyttbar" på kveldstid enn så lenge. Må få kjøpt meg større bil før jeg er transportabel på dagtid ;-) Leter intenst!

Annonse

Hei.

Tenkte kanskje jeg skulle foreslå en dag jeg da...

Så kan vi jo se hvem som kan og har lyst...

Hva med Torsdag 8 februar kl. 18.00???

Jeg har aldri vært på treff før, så jeg vet ikke om det er noe offisiellt side å legge ut dette forslaget...

Hva vil dere vi skal gjøre?

Spise middag? Gå på kafe? Peppes?

Spiller ingen rolle for meg.

Hei

Jeg er innflytter til Kløfta, har vel bodd her ca 4 år. og når man da i tillegg er gravid er det utrolig koselig å bli kjent med noen herfra området også.

Jeg er 31 år, har samboer og er nå i 25 uke.

Foreslått dato passer fint for meg. Og peppes er kanskje et koselig og ok sted å møtes ?

Hei Small-one.

Siden vi nå er to så lager jeg en ny link med innbydelse til treff.

Da sier vi Torsdag 8 februar kl. 18.00 på Peppes Jessheim.

Gleder meg.

Jeg er også innflytter på Kløfta og har bodd der i ca 6 år. Jeg er 30 år og er nå i uke 26.

Ganske likt med andre ord.

Hei dere!

Jeg har vært på noen treff i Lillestrøm og på Strømmen, men hadde vært koselig å møtes på Jessheim også.

Jeg bor på Skedsmokorset og har termin nå på søndag (4.feb.). Så om ikke lille gutten har kommet til verden innen den 8. og formen holder så kommer jeg.

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...