Gå til innhold

Jord nøtt olje...??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

E lite som hjælpe mot strækkmærka. Enten e det i genana dine eller så e du av den heldige som ikkje har det!

Men har ikkje hørt at det hjælpe mot strækkmærka anyway. Men mot rivning sir dæm. Har kjøpt olja, bare ikkje knødd mæ til å bruke den. Bynne å bi på tide. ;)

Mhm, litt som hjelp mot strekkemerker. Har selv smurt meg inn me såkalte "anbefalte kremmer" gjennom hele svangerskapet, disse skulle visstnok ha god forebyggende virkning mot strekkmerker, men vips! For to dager siden spratt de likevel frem :( Min mor hadde aldri strekkmerker, men jeg arvet tydeligvis ikke hennes gener akkurat der. Jaja, en får svelge forfengeligheten! *svelg* :) ..Men hva heter oljen evt oljene man kan smøre seg inn mot rivning, og hvor får man kjøpt den/disse?

Jeg har hørt at det er hvetekimolje som skal hjelpe, både mot rifter og strekkmerker, så jeg smører magen og underlivet med det hver kveld. Har så mange strekkmerker fra forrige svangerskap at jeg tenkte jeg fikk prøve å forhindre at jeg fikk flere i dette.Får nå se om det har noe for seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...