Augustas Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Var på Baby shop og handlet litt rengjørings artikler og salver. Da jeg ikke har noen erfaring tok jeg Natusan da det var det eneste merke jeg kjenner. Da jeg kom hjem leste jeg om flere middels tester og personer som mente man bør styre unna Natusan. Men er det virkelig så ille da? Baby shop skal jo være en seriøs butikk og kunne vel ikke solgt produktene om det virkelig var reel fare for allergi osv.
janne82 Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 det som er med natusan produktene er at de inneholder hormonforstyrrende stoffer. hva det har å si vet jeg ikke helt. brukte natusan til førstemann, da vi ikke visste dette... er også usikker på hva man skal kjøpe istedet...hvilke merker er "trygge"?
mayaya Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Den svanemerkede Babyline er den jeg har lest mest bra om... Men det finnes en så og si lik en på markedet, uten svanen, så vær obs..! Natusan har hormonforstyrrende stoffer, så ådet ville jeg styrt langt unna....
jippii Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 http://www.gronnhverdag.no/artikkel.php?artikkelid=2754 sjekk denne linken du, så blir du litt klokere. Natusan Baby Oil (uten parfyme), Natusan salve, og natusan zinksalve, kan du trygt bruke av natusanproduktene...de kom godt ut i testen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå