Gå til innhold

Simo Classic vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om disse fremdeles selges i butikken? Ser ikke den på web siden deres..

Fortsetter under...

Skrevet

Hei:-)

Denne vognen gikk ut for noen få år siden. Så det er nok bare brukte å få tak i av denne sorten nå. Veldig synd for det er en flott og stilig vogn. Har sett flere fint brukte på finn.no som er nesten som nye. Bagen er veldig stor og romslig så den kan brukes lenge. jeg kjøpte en brukt for 2 år siden for å bruke som "seng" til ett åringen vår i båten da vi var på ferie. Bagen var ypperlig til det. Solgte den videre etter ferien og angrer nå veldig på det, for nå venter vi en til. Men slik er det:-)

Lykke til:-)

Skrevet

Jeg kjøpte meg en Simo vogn (vet ikke om det var Classico) for 4 dager siden. Kjøpte den på Barnas Hus til 3999,-. Rabattert med 40%. Mye penger å spare på det:) Søstra mi anbefalte denne vogna da den er veldig stor og kan brukes lenge.

Lykke til:)

Skrevet

De er ute av produksjon ja.

Jeg fikk tak i en til tusenlappen på finn.no

Gleder meg til å ha en vogn med stor bag, førstemann vokste jo ut av bagen sin etter fiire måneder....

Skrevet

Hei. De er ikke til salgs lenger, men jeg har en vogn som jeg kanskje skal selge. Hvis du er interessert. Den er kjempe fin i fargene fortsatt. Har stått utenfor sollys siden jeg kjøpte den for noen år siden. Ikke en flekk. Også er den dyp, dyp blå i farge. Det følger med handlenett og overtrekk.

Ellers så mangler den orginale madrassen, men nå er det en skomgummi madrass i den, og den er jo tykkere enn mange madrasser som er i vogner i dag.

Annonse

Skrevet

koselig å se flere som ska ha simo classic vog,store deilige hjul og stor bag.de er så herlige å trille.min søster på 4 brukte den til over året.får den vognen av mamma.ser helt ny ut..gleder meg så mye til å trille og kose meg :-) sukk...

Skrevet

så ei på finn.no til 1500 kr...

Skrevet

hei igjen,tror det var side 18 eller 19..hehe

Skrevet

Hei alle og tusen takk for svar. Det som er saken er at jeg har en sånn vogn som jeg kjøpte til min jente i 2002. Synes det er verdens fineste vogn, men den er forferdelig tung å løfte inn og ut av bilen (f.eks) og kan denne gangen ha lyst på en lettere (kombi) vogn. Lurte derfor på, siden jeg ikke så den på noen web sider om den faktisk er i salg lengre.. Må bare få si og at det er helt utrolig fint å se hvor mange som engasjerer seg i å finne ut ting for andre dersom de har et spørsmål! Godt å se at det er så mange flotte folk her inne for det gjør det så mye lettere å spørre om ting! Nå hopper jeg snart over i siste trimester, og gleder meg til å møte alle dere igjen der inne. Tiden flyr jenter, så det er ikke lenge til! :o)

Stor klem fra

Skrevet

ska ha 2 vogner i.ska ha den clså da har i vogn te all slags bruk,classic vognen og kombivogn,den får i kjøpt hos ei venninne.2005 modell..må ha sportsvogn også,derfor e det kjekt med kombivogn også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...