Gå til innhold

Dere som har blitt spådd av Twig...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har nettopp blitt spådd av Twig, og hun spådde graviditet på meg til sommeren... Så jeg satser på at hun så at jeg ER gravid når det blir sommer, og ikke at jeg BLIR gravid til sommeren :P

Men har også blitt spådd av nattinatt og Elastica tidligere, og de har spådd at jeg skulle bli gravid i perioden jan-mars, så jeg håper at de har rett :)

twig har spådd meg en del ganger og aldri hatt rett. Ikke elastica heller. De har vært rett i nærheten om når jeg blir gravid men de har aldri klart å tyde når jeg faktisk har vært gravid. Kun nattinatt har hatt rett når det gjelder meg;)

Men kanskje jeg ikke er så lett å lese for twig og elastica. Alt kommer jo ann tolkinga av det de får opp. Uansett tar jeg det ikke bokstavlig det de kommer med;) Men det er moro å bli spådd. Selv om det som regel ikke stemmer;)

Annonse

jeg har blitt spådd av twig og anonym at jeg er gravid nå,mensen er 6 dager på overtid.Tok en test den 7 jan men negativ,Skal teste igjen snart om ikke mensen dukker opp.Spennende å se om de har rett!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...